2010. január 24., vasárnap

Néhány kép... :)

Harc a fényképezőgépért... :)

Írtam már korábban, hogy azért nehéz Őket fényképezni, mert ahogy meglátják a gépet, főleg az optikavédőt ahogy lóg, egyből az lesz érdekes, és mindenáron el akarják érni. :)
Az alábbi pár képen is ez látható - az nem, hogy elérik-e, az sem, hogy mit, csak hogy igyekeznek. :)
Mindez január 16-án történt, a végén pedig van 2 db január 22-i kép is. :)



"Már megint ott van az a lógós valami anyánál....
Meg kellene szereznünk!"   :)


Kicsit később, másik irányból: Támadáááás! :))
Itt még Levike csak kúszott, de hogy örültünk mi annak is!
Amilyen soká fogott hozzá.....



"Én érek oda elsőnek!" :)))



Újabb támadás, Levike szerintem azt hiszi, hogy ha kiabál előbb odaér.. :)))



Ebéd utáni játék, - alvás helyett persze - jókedvűen. :)



"Na várj csak, Livi! Mindjárt elveszem én Tőled azt a plüss kutyát!"
Már nézi, hogy vehetné el.....
Pedig ott van a tévé távirányító is -akkor már mellette- félredobva...:))
Utána pedig sírás, ha visszaveszem akkor már Levi is sír...
Szegény gyerekeknek nincs elég játékuk! :)
Mindig ugyanaz kell!


Az előbb Levike vissza aludt, azért tudtam még ezeket feltenni most.
Livike viszont már felébredt itt kint, lassan a kajájukat is összeállítom, ne akkor kelljen, amikor már ennének... :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)