2010. január 22., péntek

Péntek...

Hol is kezdjem? Egész nap nem tudtam írni, így most kell egyszerre mindent újra átgondolni és összefoglalni.
Bár egy szóval is összefoglalhatnám a mai napot és a tegnap éjjelt: kimerítő.
És akkor még előttünk a ma éjszaka.....

Kezdem a tegnappal: Éjfél előtt Levike ébredt sírva, én még nem aludtam természetesen, de ettől függetlenül nem esett jól, hogy nem alszik....
Csináltam egy kevés kaját, de mire vissza értem addigra elaludt.. így megkapta Livike azt a 120 ml-t, mert közben Ő is felébredt....
A következő ébredés 1:40-kor volt, amikor már én is aludtam volna!
Ekkor csak Levike kapott kaját, ha már előtte is be lett ígérve... :)
4 óra után is felkeltem, bár akkor csak Apának vittem be gyógyszert meg vizet, mert megint fájt a válla.... de Ő legalább nem ébresztett föl, egyébként is kijöttem volna wcre meg inni. De ahhoz elég, hogy a sokszori ébredés miatt ne legyek kipihent....

Nappal folytatták a tegnapi hisztis viselkedést, amikor semmi se jó....
10:20-kor még Apával adtuk oda a tízórai gyümölcsöt, amit most kivételesen Levi nem evett meg. Meg úgy egyáltalán nem akart enni, nálam legalábbis két kanálnyinál többet nem volt hajlandó elfogyasztani. :( Folyton lecsúszkált, nem akart megülni, hisztizett, stb... Apa mikor Livivel végzett - aki most kivételesen szépen evett - etette meg Levit is. Persze Nála se akart először enni, de mégis sikerült kb 3 kanálnyit hagyni, a többi bement. :)

Ezután úgy gondoltam, akármilyen hideg is van, ki kell menni a levegőre. Nincs köd, nem esik semmi, csak marha hideg van....
Babakocsi elő, takaró alájuk meg rájuk is, aztán kis tápszerrel alvás.
Kb 20 perc után sikerült elaludniuk, addig ringattam......
Újabb 20 perc múlva pedig már be is kellett hoznom Őket, mert felébredtek, sírtak, na meg 40 perc szerintem elég ebben a hidegben.
Onnantól kezdve egy perc nyugtom nem nagyon volt egész nap.
Nem akartak maradni, egymástól elszedték a játékokat, ha kijöttem kitört a balhé, hogy Ők is jönnének ki a konyhába, húzgálták a fiókot és stb....

13 órakor Mamával megkíséreltük megebédeltetni Őket...
Házi kaja volt ma, zöldséges, de ezt most Mama csinálta, répa, zöldség, káposzta, karalábé, zeller, krumpli, a végén főtt tojás sárgája meg persze a hús....
Ismét Livike evett jobban.
Na mondjuk Mama jól tele is tette a tálkájukat, mondtam is, hogy jó, ha abból az egyikkel megeszik ketten, és akkor még úgy gondoltam, hogy jó étvággyal fognak enni. Livike azért megevett kb egy jó nagy adagnyit, utána pedig a fél túrórudit is és teát is ivott.
Levike nálam megint nem volt hajlandó enni, Mamánál is csak nagy könyörgésre, és csak egyetlen pozitúrában evett, mégpedig úgy, hogy állni kellett, kézben fogni, táncikálni vagy legalább sétálni és úgy hajlandó volt enni.
Na most a nyolc és fél kilós gyereket egy kézben tartani, a másikkal etetni.... hát nem irigylem Mamát.. :( Mondtam, hogy majd megfogom én, de úgy nem volt jó... úgy sem, ha én akartam adni a kaját és Mama fogta. Hát ez van. Engem biztos utál. :((

Ebéd után kaptak egy kevés tápszert, hogy aludjanak, mivel délelőtt nem igazán sikerült az alvás. Meg azért is, hogy mi is tudjunk esetleg ebédelni sőt egyáltalán enni már egész nap.
Végül sikerült, Livikéhez kellett egyszer kijönnöm mert kiesett a cumisüveg a szájából, de utána aludtak....
Másfél órán át csend volt! Szinte furcsa volt már.. :)

Miután felébredtek, addig gondolkodtunk, hogy mit adjunk uzsonnára, ami nem lenne nagyon szeles, mert az ebédtől elég sokat pukizgattak, hogy a végén megettek jópár kölesgolyót, sima almát, meg előtte teát is ittak.
Tejpépet nem akartam adni, mert az is szelet csinál..... sajnos a sima kekszes is, nem beszélve a banánosról. Pudingot szintén emiatt nem akartam.... a sima tápszert szintén nem, bár szerintem nagyon nem voltak éhesek, mert megették az ebéd utáni tápszert is, na meg így legalább elfogyott az esti vacsorára készített kaja is, pedig most megcsináltam a 210 ml-t mindkettőjüknek! :))

A fürdés előtti idő is eltelt valahogy, vegyes hangulattal, hol jó kedvük volt és nevették, sőt kacagtak, hol pedig ment a megahiszti.....

19:45-kor szépen megfürdettük a gyerekeket, megkapták az esti kaját meg a jóéjtpuszit duplán, bár én még úgyis tudom, hogy nagy valószínűséggel "találkozunk" még ma...

Meg tudtam nézni a Jóban rosszbant is, de úgy, hogy felváltva végigsírták az egészet szinte.... Nem vettem ki Levit sem, pedig biztos jött volna, de csak visszatettem mindig a helyére, mert folyton fejjel lefelé van a kiságy végében, visszaadtam a cumisüveget és akkor egy darabig nyugton volt.
Livike is balhézott egy kicsit, úgyhogy a nyugodt filmnézésnek most is annyi volt.

Lassan ki is mosom a cumisüvegüket és készenlétbe helyezem őket, mert biztos hogy kelleni fog 1-2 óra múlva egy újabb, ezúttal kisebb adag kaja ahhoz, hogy aludni tudjanak, és hogy mi is tudjunk aludni. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)