2010. január 9., szombat

Helyzetjelentés

Hol is kezdjem?
Tegnap délután Apa meglepően korán haza ért, 16:30-kor már itthon volt, úgyhogy az uzsonnára való tejpépet már együtt adtuk a gyerekeknek.
Jól is jött ez most, hogy Mamának nem kellett bejönnie, mert időközben náthás lett, nem nagyon akart már bejönni, hogy nehogy elfertőzze Őket, de így nem is kellett, hogy volt segítságem az etetéshez meg a fürdetéshez.
És ma is volt, mert a hétvége kivételesen szabad Apának. Ilyen is nagyon ritkán van.
(más kérdés, hogy holnap lehet, hogy kimegy horgászni, és így ugyanúgy nem lesz itthon, mintha dolgozna, de ez még nem biztos...)

Tegnap az uzsonna és a fürdés között megint nem aludtak, ebből kifolyólag már 18:30-kor álmosak voltak. Így 19 órakor hozzá is kezdtem az előkészületekhez, 19:45-re kész is voltunk mindennel.
Szépen el is aludtak mind a ketten. Én megnéztem a Jóban rosszbant, utána még egy kicsit ide is tudtam ülni a géphez is, de nem sokáig, mert úgy éreztem én is, hogy nem vagyok valami jól. Ittam is egy Neocitrant, ne jöjjön ki rajtam, ha valami esetleg ki akarna.
A hósöprés biztos nem tett jót, főleg, hogy papucsban csináltam, ami átázott... Hiába cseréltem le utána a zoknimat is, lehet, hogy már késő volt. Na meg éjjel is sokszor annyira fázom amikor a gyerekekhez fel kell kelni, hogy az se tesz jót olyankor. Nincs hideg, csak én bújok mindig be nyakig a paplan alá, aztán jóhogy fázom, ha kibújok. :)

23 óra körül Livikének kellett csinálni egy 90-es kaját, azt megette és aludtak is reggelig.
Ez most 6:30-kor volt, akkor kivételesen mindenféle öltözés nélkül kaptak kaját, hátha alszanak még, de nem tették. Levi aludt volna, de Livi nem hagyta, így én sem aludtam, csak feküdtem. Végül 7:40-kor keltem és rendeztem le Őket, úgy mint, tisztába tevés és öltözés. Kaját már nem kaptak másikat, majd csak 10 órakor a tízórai gyümölcsöt.

Apa közben főzött, de azért az etetésekre bejött, bár az ebédet már akkor adtuk oda, amikor kész volt a mi kajánk is.

13 órakor már kész is voltunk az etetéssel, ekkor megkértem Papát (Ő már nem olyan beteg) hogy menjünk már el pelenkát venni mert kb holnapra elég még ami van.
Ki is mentünk a Müllerbe, ott még volt 3990 Ft-ért a 4Plus-os Pampers, az Interspárban már 5140 Ft-ra emelték. :( Így gyorsan két csomaggal is vettem, biztos, ami biztos alapon, nehogy ott is emeljék az alatt a kb két hét alatt, amíg elég egy csomaggal. Kettőjüknek mondjuk nem elég addig..... Most az a pelus amit Levinek szoktunk venni, az nem volt, így marad Neki is a Pampers, majdcsak megszokja a feneke... nem tudom miért pirosodik ki tőle, pedig a rongy is benne van... nem bírná az Aloe verát? Mert azzal van átitatva a pelus. Hmm.. Na mindegy, hátha nem lesz baja tőle, aztán ha lesz a másik fajta akkor majd veszek.
Ezután még bementünk a Media Marktba is, mert szörpöt szerettem volna venni (a szódagéphez vannak különböző szörpök, pl cola, erdei gyümölcs, citrom Lime, stb...) de persze potyára mentünk, mert éppen nem volt az, ami kellett volna. Még jó, hogy útba esett mert ott van egy rakáson ez a pár üzlet (Cora, MediaMarkt, Praktiker, Obi, FamilyCenter (abban van a Müller drogéria) Na, a Müllerben mázlim volt, ugyanis még decemberben mikor ott vásároltunk akkor adtak egy blokkot, hogy a következő vásárlásnál majd lesz kedvezmény, konkrétan 605 ft. Eszembe jutott, hogy odaadjam, hát épp a mai napig lehetett felhasználni! :) Meg se néztem előtte, nem tudtam, hogy előbb-utóbb lejár, mert nem mondták előre. :)
Miután végeztünk még az Interspárba is elmentünk, mert kellett több olyan dolog, amit kocsival könnyebb elhozni, mint gyalog vagy biciklivel (krumpli, étolaj, liszt..) meg persze pár apróság is került a kosárba, így ma azt hiszem szépen költöttem a pénzt. :( De ezek mind kellenek, csak így egybe kifizetni rosszabb, mint többször kevesebbet, pedig akkor is ugyanúgy elmegy az a pénz...

15 óra volt mire haza értünk, a gyerekek persze kb fél órát aludtak, de bírt velük Apa. :)
16 órakor megvolt az uzsonna is, utána Levi levágott egy extra hisztis sírást, ami valójában álmos sírás volt. Felvettem, ráhajtotta a fejét a vállamra, és két perc múlva már tehettem is a helyére, mert elaludt. :) Ő semmit nem aludt amíg odavoltunk, csak Livi.
Persze fél óra múlva sírva-visítva ébredt Levi, fájhatott a hasa meg a foga is, nagyon nem akart lenyugodni, semmi nem volt jó....
Most jól elvannak, most már Levinek sem akadály a közlekedés, délután már Ő is nagyban szerelte a konvektort. (a termosztát érzékelőjét..) :)
Nna... hirtelen ennyi, mert Livi nem marad.... majd jövök ha tudok.

Még valami, ma 26-a óta először megmértem Őket reggel.
Livi 7530g, Levi 8330g volt.
Legalább már nem fogynak! Valamennyit gyarapodtak is, bár Livin egyáltalán nem látszik semmi...
Jövő hét kedden ha nem lesz valami ítéletidő majd elmegyünk a védőnőhöz is mérésre, mert múltkor kérte, hogy menjünk januárban.....
(Ahelyett hogy kijönne és megmérné Őket itt...mérleg is van meg centi is. :))   )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)