2010. január 18., hétfő

Még mindig elég jók vagyunk. :)

A délután is elég jól telt. Persze felébredtek miután legutóbb írtam. :)
Játszottunk együtt is, de magukban is jól elvoltak kis ideig.
17 órakor megvolt az uzsonna, kekszes tejpép a tízórai maradékkal összekeverve.
Mind megették ügyesen. :)

Utána is jók voltak, bár ott kellett lenni és szórakoztatni Őket, mostmár ez egyre inkább így lesz szerintem....
Talán az az egyik előnye annak, ha két gyereke van egyszerre az embernek, hogy egymással is elvannak, ha egyedül lenne mindig unatkozna.
Így meg marakodnak...:) A mindig ugyanaz kell téma...


19:40-kor fürdés, kaja, alvás.
Levike épp mielőtt ide ültem írni, akkor ébredt fel... gondoltam gyorsan a szájába teszem a cumisüvegjét, hát üres! Nézem a Liviét, az is! :)
Gyorsan csináltam 90 ml-t és odaadtam.

Most viszont megyek, remélem az éjszaka is jó lesz! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)