2010. január 17., vasárnap

Pár szó még mára...

...utána megyek aludni.
Remélem, hogy fogok is.
Levikét az előbb, vagyis 22:40-től 23:10-ig altattam. Fél óra, nem is sok.
Fájhatott a hasa, mert pukizgatott, közben vagyis inkább utána visított, de a szeme csukva volt, félig aludt... Remélem, hogy most már fog is reggelig. De legalább háromig. Ugyis fel fog ébredni kajáért, mert egynegyede megmaradt a vacsorájának. Livike majdnem megette mindet. :)

Na de hogy ne visszafelé haladjak, folytatom onnan, ahol befejeztem.
A fürdésig hátralevő időt azzal töltöttem, hogy bár Apa mondta, hogy jöjjek nyugodtan a géphez, 1-2 percenként beszaladgáltam a szobába, mert vagy a konvektornál voltak, vagy egymáson, vagy csak simán sírtak. De főleg Livike. Ő viszont nagyon. :(

Persze utána már inkább nem jöttem ki, maradtam velük.
Apa mentségére legyen mondva, nem tudta emelgetni Őket, - max szólongatni, az meg mint tudjuk nem sokat ér.... - mert a jobb kezét alig tudja mozgatni (becsípődött valami ideg, vagy nem tudom mi és fáj.....) így mégis ott kellett lennem. Na meg ha el is lett volna a gyerekekkel, ha hallom hogy sírnak meg nyűglődnek úgyis odamegyek mert zavar. Dehát az anyjuk vagyok, azért találta ezt így ki a természet, hogy zavarjon. :)

Livikének ettől függetlenül semmi nem volt jó továbbra sem. Felvettem, hintáztattam a lábamon ami szokott tetszeni Neki, csináltam mindent Vele ami máskor simán beválik, sőt nem is ilyen elterelő dolog, hanem simán játszás.... Na ezek közül semmi nem volt most hatásos.. csak sírt és sírt és sírt.... Ínyét kentem, többször is.
Kaja nem kellett Neki, csak kb 60 ml-t ehetett meg 18 óra előtt, amikor írtam, hogy alszik.
Aludt is, 18:20-ig.
Épp mondtam Apának, hogy most még az kell, hogy jól bealudjon aztán meg nem alszik este, mint valamelyik nap is mindketten, erre abban a pillanatban ahogy kimondtam már fel is ébredt, természetesen sírva. Szegény KicsiLány. :(

Ezután is elkövettem mindent, hogy jobb legyen, nem lett.
19 óra után kicsivel mintha egy kissé lenyugodott volna, persze Levike is beletette azért a részét néha, de Ő leginkább eljátszogatott, meg ugye együtt játszottunk....
Gyorsan előkészítettem az esti kaját, fürdős cuccot, utána pedig meg is fürdettem Őket egymás után...
Azóta alszanak, de Levit már kellett altatni, sőt most is nyivákolt egyet mint a cica, sőt most meg Livike... na azt hiszem mennem kell.....

23:58 ~ Még csak annyit, hogy Livit 10 percig fogtam, ringattam, ínyét kentem, simogattam, stb, nem nyugodott. Erre Levi is felébredt, így egyszerre sírtak.... Ezt viszont nagyon nem bírom elviselni, egyszerűen úgy érzem mindjárt szétrobbanok az idegtől!
Csináltam mindkettőnek 90 ml kaját... most csend van.
Van egy sejtésem, hogy csak addig, amíg ki nem ürül a cumisüveg.....
Ilyenkor szinte félek aludni, mert nem tudom mikor kell legközelebb felkelni, legszívesebben le se feküdnék, de ha nem alszom akkor meg holnap lesz nagyon rossz. :((
Most még megvárom míg felforr a víz - tápszernek, a biztonság kedvéért legyen, mert bár van fél liter, ki tudja éjjel hányszor kell kaja, esetleg nem marad reggelre - addig itt vagyok, utána meglátjuk. Vagy altatok, vagy én is alhatok végre.

0:04 ~ Azt még elfelejtettem írni, hogy fürdésnél vettem észre Livike bal karján, hogy a BCG oltás helye kezd fehéredni. Mint amikor régebben kigyűlt vagy mi... 2-3 nap alatt megduzzadt és kifakadt. De eddig csak Levinek volt ilyen, kétszer is, mindig a következő esedékes oltás előtt kb 1 héttel. Mintha tudta volna, hogy kapni fog szurit, nem baj, hogy nem is olyat és nem is oda, hanem a combjába (Prevenart meg ami épp kellett..) Livikénél ha jól emlékszem még nem volt ilyen a karján....
Lehet, hogy megvan minden extra nyűgösség oka??
Mert emlékszem, hogy Levike is ilyen volt annakidején...
Meglátjuk, ha "fejlődik" a kis fehér dolog a karján akkor az lesz a bűnös.
(Plusz a foga, esetleg még a hasa is....)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)