2010. január 6., szerda

Pár szó a mai napról

Nem történt túl sok minden, úgyhogy dióhéjban:
- 13:30 ebéd. Livike szépen evett, bár a végére azért hozta a mostanában szokásos "álmos vagyok, elég volt ennyi kaja" formáját.
Levike viszont alig evett valamit az ebédből. Nem ízlett Neki :( Tudtam,hogy a túróval elrontom, bár az üveges kaját se nagyon ette.
- 15 órától aludtak kb 20 percet.
- Elintéztem a postát meg a boltot
- 16:30-kor kekszes tejpép uzsira, ügyesen megették.
- Fürdésig játék, Livike "álmos vagyok, hogy bírok még ki két órát" érzés.... (tudnám miért nem alszik amikor lehetne...? )
- 19:30 fürdés, evés, alvás...
- 20:10 Levike nagy ágyon fetrengése vidáman majd álmosan...
- 21:20-ra el is aludt. Velem együtt. :)
- 21:40-kor jött Apa,egy ideje már nézi a tévét, (vagy alszik) én meg behoztam a lemaradásomat netezés terén....
- 23:05 befejezem és megyek aludni :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)