2010. január 28., csütörtök

Majdnem sós lett....

Mama szerint legalábbis a kaja sós volt. Hát csak a hús lehetett sós, mert a zöldséges keverékbe nem tettem semmit, szépen kiolvadt és megmelegedett a konvektoron, még melegíteni se kellett. Utána beletettem a husit és nyomtam rajta párat a botmixerrel. :)
Nekem nem volt sós, kóstoltam a húst még darabolás közben is, bár tény, hogy tettem a főzővízbe sót, de csak keveset. Majd figyeljük a kaják készítésénél, hogy azt ne sózzuk meg egyáltalán...

13:50-kor megetettük Őket, szépen megette mind a két gyerkőc az ebédet és a túrórudi is jól lecsúszott. :)

15:15-kor elindultam a gyerekorvoshoz, most is voltak előttem ketten, meg utánam jött még egy csaj, gondolom Ő is csak íratni akart dolgokat. Viszont aki kisgyerekkel volt előreengedett bennünket, mert várták az apukát... ez OK, rendes tőle, de a csaj aki utánam jött úgy bement előttem, mint a sicc! Nem volt sokáig, de akkor is! Láthatta, hogy Ő jött utolsónak, nem volt szép tőle, hogy bement....
Az ajtót közben bezárta a doki, hogy ne jöjjön már új beteg, hisz' a rendelési idő lejárt... :) Így ha valaki ki akart menni mindig ki kellett szaladgálnia nyitni meg zárni az ajtót. :)
Felírattam a tápszert meg a beutalókat, de mivel az asszisztens is új, nem csak az orvos, így elég sokat bénázott, gondolom szokni kell Neki ezt a rendszert a gépben... :)
Na mindegy, a lényeg, hogy megvannak a beutalók is, amiből ugye hétfőn máris kell egy a korára.

Mama itt volt amíg odavoltam, letette volna aludni a gyerekeket 120 ml tápszerrel, megették, de eszük ágában sincs aludni! Majd 18kor lesznek álmosak biztos.. :((
Most itt hintáznak mellettem a konyhában, de azt hiszem egy időre ennyi is lesz a gépezésem, mert Levike nem igazán akar nyugton maradni. :((

Kint már nem esik a hó, de nagyon hideg van.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)