2010. január 21., csütörtök

Délután: evés, játék, fél-alvás.... :)

Igen, megint itt vagyok. :)
Ebéd után nem tudtam elaltatni a gyerekeket. Jól eljátszogattunk (volt mikor csak Ők ketten...) de 16 óra körül már nagyon nyűgöskék lettek. Főleg Livi. Álmos volt. :(
Gondoltam csinálok egy kis tápszert, hátha alszanak, mert enni ilyen álmosan biztos nem fognak.
Közben haza ért Apa is, de Papa is jött (azt hitte még egyedül vagyok) hogy elmegyek-e a postára, majd vigyáz addig a gyerekekre. (Mama edzésen volt.)
Így a tápszer helyett megcsináltam a kekszes tejpépet, - most nem kevertem pudinggal meg semmivel - és azt ették meg ügyesen, az utolsó falatig, Papa és Apa segítségével. :))
Én addig készülődtem, meg le is videóztam Őket, ha letöltöm majd felteszem.... :))

Úgyis akartam boltba is menni, úgyhogy a posta után elmentem a Sparba utána meg a kisboltba is, kb 1 órát voltam így oda összesen.

Mikor haza értem Livike a habtapin az ágy előtt aludt... a kis drága..... :))
Levi meg a konvektort szerelte......
Apa szerint jól eljátszogattak - el tudom képzelni, jópár habtapi elem fel volt szedve :D - utána Livike kidőlt, Levi meg tovább "dolgozott" :)

Livike is felébredt - Levi tett róla, nem tudott csendben lenni - bár már ideje is volt ébredni, mert ha túl sokat alszik akkor az esti alvásnak lett volna annyi.

19:40-kor megfürdettük Őket, a filmet most végig tudtam nézni. Livikéhez mondjuk háromszor oda kellett menni mert kiabált, ugyanis kidobta a cumisüveget aztán meg nézte, hogy lent van és kellett volna Neki :)))

Egyszer már Levi is megébredt, de egyelőre alvás van.
Kiderül majd, hogy meddig. :)
Ma próbálok korábban lefeküdni, hátha nem kell már felkelni hozzájuk éjfél előtt... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)