2010. január 16., szombat

Röviden, tömören.. :)

A tegnap éjszaka se volt különb, mint a többi. :( Pedig olyan jó lenne már egy jó nagyot aludni! Szerintem ez a gyerekeknek is jót tenne, nekünk meg főleg! :) A gyerekeknek duplán lenne jó: egyrészt Ők is jobban kipihennék magukat ezért Nekik jó, másrészt mi is pihentebbek lennénk - főleg én - és ezáltal Nekik jó, mert nem lennék minden kis hülyeség miatt ideges és feszült. Vagy ki tudja. Az biztos, hogy nagyon nem szokott jól esni éjszaka kelni hol az egyikhez, hol a másikhoz, vagy épp egyszerre a kettőhöz.
Nna... Ennyi nyavalygós bevezető után jöjjenek a tények:

Este 23:30-kor - természetesen mikor majdnem elaludtam - Levike felsírt. Nem nyugodott meg, ezért kivettem, magamra tettem. Nem nyugodott ott sem. Forgatta a fejét egyik oldalról a másikra, pukizgatott, látszott, hogy fáj a hasa (plusz a foga is mert bekentem az ínyét akkor jobb lett).
Elaludt, de mikor fel akartam kelni vele, hogy leteszem, újra felébredt.
Addig húztuk-nyúztuk, míg 1:11 lett. Ekkor csináltam Neki kaját.  (150 ml-t mert az estit nem ette meg.)
Közvetlen utána Livinek is, mert felébredt és sírt. (120 ml, mert Ő megette az estit)
Utána alvás volt
4:11-kor ismét ébredés, Levike, kaja. (90 ml, altatásnak. Nem is ette meg mindet, mint reggel kiderült.)
Pont 3 óra telt el, mi lesz itt, visszatérünk a kezdetekhez, amikor három óránként kellett etetni éjjel is?
Ezután 7 órakor ébredtek, gagyarászva, dumálgatva, később panaszkodva, Levike behergelte magát, hogy mi az, hogy nem ugrok ki azonnal az ágyból. Nem volt most az se jó, hogy benyúltam a kiságy végén és simogattam. Harapta az ujjam. :) Úgyhogy nekem se volt jó.
7:30-kor felkeltem.

Szokásos dolgok, majd Apa 9:30kor elindult dolgozni.
10:10-kor Mamával etettünk.
Direkt ma több gyümölcsöt csináltam, mert tegnap kevés volt, erre egyikőjük se ette meg!
Álmosak voltak. Rájuk hagytuk a dolgot, minek erőltetni, ha éhesek lennének megennék, a gyümölcs (most épp csak alma és babapiskóta, tehát jó édes együtt) finom, szokták szeretni. Majd megkapják vagy az ebédbe, vagy a délutáni tejpépbe keverve. Nem dobom ki, semmi baja se lesz addig. :)

Most alszanak. (el ne kiabáljam már!:) ) Mivel kint elég ködös nyálkás idő van, így bent alszanak betakarva, résnyire nyitott ablak mellett.
Tegnap is ilyen idő volt, délutánra viszont jobb lett, nincs kizárva, hogy most is ki tudjuk tenni Őket majd ebéd után.

Vasaltam, pakolásztam, mindjárt mehetek kiszedni a mosógépet..... vagyis a ruhákat belőle
Mindig van mit csinálni.
Livike felébredt. :((
Megyek....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)