2010. január 29., péntek

Péntek...

Péntek van, jön a hétvége. Ja, hogy ez most már nem számít?:) Korábban írtam már erről a hétvégés dologról, hogy régen mennyire vártam. Most még azt se mondanám, hogy azért várnám, mert mindenki itthon van, elvégre hétvége van. Nos, nálunk ez úgy megy, hogy a legritkább esetben van Apának szabadnapja szombat-vasárnap. Így egyben kb 3 havonta jut egy, kicsit gyakrabban van úgy, hogy a szombat vagy a vasárnap a szabad.
Általában hétközben tud itthon lenni, - ha itthon van, és nem horgászni - akkor nekünk az a hétvége! :)
Ennyit erről, ez a kis bevezető csak azért jött most, mert szokás szerint nem találtam értelmes címet, leírtam, hogy péntek, erről pedig ez jutott eszembe.
Pedig nincs annyira sok időm, hogy fölöslegesen írkáljak....

Tegnap este a továbbiakban alvás volt, egészen reggel 5:15-ig, amikor Levi ébredt, majd Livi is, kb 2 perc különbséggel. Kaptak 150 ml kaját, - tudom elég sok, Livinek nem is akartam csak 120-at csinálni, csak véletlen megszaladt a víz, és 140 lett, akkor meg már kiegészítettem 150-re:)) ) Livike meg is ette mindet, Levike pedig kb 30 ml-t hagyott reggelre.
A reggeli ébresztőnk most 7:30-kor volt, hiába ettek hajnalban, nem aludtak tovább. Mondjuk ez már elég jó, nem várhatom el, hogy tízig aludjanak, csak azért hogy mi is tovább alhassunk. :)))

Reggel szokásos dolgok, Apa ma is 10-re ment dolgozni, de ma hosszúzós lesz, nem jön korábban haza. Legalábbis még így tudta reggel. :)

10:20-kor gyümölcsevés Mamával. Nem, nem a Mama ette meg, hanem a gyerekek. Livike mondjuk nem erőltette meg magát, már az első kanálnál húzódozott, meg tekergett a hordozóban, utána már a földön fekve, hason evett pár falatot Mamától, most még Ő se tudta másképp (és sikeresen) megetetni. :( Úgyhogy kb egynegyede fogyott el a kajájának, a többi megy majd délután a tejpépbe.

Tettem fel párolódni zöldségeket, nem soká kész is lesz. (Előtte egy picit megdinszteltem egy kis margarinon...) Olyan illata van így most, mintha zöldség levest főznék..:)) (csak kevesebb lével) Mindjárt rakok bele még pár mirelit brokkolit, ezt a vékony sötétzöld színű zöldbabot (nem tudom mi a neve), pár szem kukoricát, pici karfiolt, és pár szem zöldBORSÓT is. Igen, Levike, meg fogod enni! :) (ez fagyasztott zöldség köretből van, azért teszem csak a végén bele) Ennyit csak nem vesz benne észre, kb 15 szem az egész... :)))
Mivel mindjárt kész, meg is csinálom, hogy ebédre már ebből kapjanak. Ja, krumpli is van benne. Valahol azt olvastam, hogy nem jó belefőzni a krumplit és lefagyasztani a keveréket, de a múltkor Mama is úgy csinálta, és semmi baja nem volt miután kiolvadt... :))
A tegnap lefagyasztott husikból egy adagot csak a hűtőbe tettem, így ma azt kapják meg. Remélem meg is eszik! :))

Egyébként kb 11 órától alvás van! Csak így is maradjon még egy ideig! :)
Majd jövök még.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)