2010. január 15., péntek

Péntek

Ott tartottam, hogy ebéd előtt vagyunk és alig aludtak valamit.
És tényleg, 13:30-ig eljátszogattunk, közben a kaja is kész lett.
Sajnos nem nagyon volt sikere az ebédnek. :(
Igaz, hogy villával törtem össze a krumplit, de nem volt darabos, mégse ízlett... Szerintem a hús miatt van olyan hülye íze minden kajának. :(
Megint ketten ettek meg egy adagot. :(

Utána viszont kis tápszer kiséretében (szegény Lány legalább egyen valamit.....) kitettem Őket a babakocsiba.
Egy órát voltak kint összevissz.
Levike megint a hordozóban aludt, valamiért nem akar mostanában maradni a babakocsiban, de nekem mindegy, csak levegőn legyen és aludjon. Ha Neki a hordozó a jobb, hát legyen! :)

16 óra körül hoztam be Őket, játszottunk, uzsonnára kaptak tejpépet (rizses-banános) + egy puding szerű valamit (vaníliás-banános). Ezeket összekevertem és finom volt. :)
Livike mondjuk abból se sokat evett! :((
Mi van ezzel a KicsiLánnyal ma? (is...) :((
Amúgy meg nincs láza, nem is náthás annyira, néha hapcizik és kész...

Miután megetettük Őket, mi is ettünk végre, de a gyerekeket is be kellett vinnünk, mert itt nem maradhattak egyedül.

Namost...... sima krumplipüréből (kicsi vajjal és a főzőlében belefőtt sóval villával jól összetörve, még készre keverés és ízesítés előtt a többiből kivéve) kaptak a gyerekek kóstolót.
Úgy ették, mint a világ legfinomabb ételét!! Nem baj, hogy fojtós, nem baj, hogy kicsit darabos, nem baj semmi!! :)
Következő finomság az este folyamán: csokijától - általában - megszabadított túrórudi darabkák!
Ez meg aztán főleg ízlett a porontykáknak! :))
Nem tudom mennyit meg tudtak volna enni ezekből, ha adjuk.... :)

19:40-kor fürdés, előtte persze játék, elég nyűgöskék voltak, valami betegség csak bújkál még bennük :( Levike orrát gyakrabban szívattam ma, néha még folyik is Neki. :(

Tegnap elfelejtettem, de most írom, (legyen dokumentálva) ) tegnap este mind a ketten, ma pedig csak Levike kapott Fenistil cseppet a megfázásra. Egyéb gyógyszert nem adunk, orrszívás előtt sóoldatos orrcsepp, éjjelre Nasivin....

Egyelőre csend van.
Meglátjuk a továbbiakat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)