2010. január 10., vasárnap

Lehet, hogy mégsem ússzuk meg....

... a betegséget. :(
Amikor behoztam a gyerekeket a babakocsiból, akkor is éreztem, hogy elég meleg Levike feje, de gondoltam, hogy biztos beizzadt a sapkába, melege volt vagy valami.
Ebéd előtt tisztába tettem mind a kettejüket, először Levit.
Biztos ami biztos alapon megmértem a hőjét, és 38,5 °C volt. :( Még ha levonjuk az 5 tizedet mert végbélben mértem, akkor is 38 °C. :(
Mama épp bejött, hogy segít etetni (dupla szájkendőben, bár már biztos hogy nem fertőz, hisz' rajta már kijött, de egyébként se volt láza csak 37,3 °C tegnap előtt este....) és így Ő adta be a Germicid-C kúpot Levinek.
(Én még sose adtam, egyszer vagy kétszer kellett eddig összesen, akkor Apa adta be.)

Megették az ebédet, mindketten ügyesen.
Közben Apa is haza ért, mi is ettünk, a gyerekek pedig aludtak.
Levi kb 10 perc után felsírt, kivettem és altattam magamon... akkor már nem volt annyira meleg a kis feje.
Sikerült elaltatnom.
15:30-ig aludtak (13 órakor kapta a kúpot, utána ettek, úgyhogy kb 14 órától aludtak.)

17 órakor újabb mérés, ekkor 38,2 °C volt a hője, én elfelejtettem, hogy le kell vonni 5 tizedet, mondtam Apának, hogy adjunk kúpot megint.
Így megkapta a második Germicid-C-t.
Utána már nem aludtak, csak nyűgösködött mindkettő... :(
Levi mondjuk nem evett túl sokat az uzsonnából...

Talán az is közrejátszott a fürdés előtti nagyon nyűgös sírós hangulatában, hogy éhes volt meg álmos.....
Fürdés után nem volt meleg a fejecskéje, nem is mértem meg a hőjét mert nem tűrte volna....
Ahogy letettem az ágyba gyorsan ette a kajáját, és most alszik.. :)
Remélem nem lesz komolyabb baja.

21 óra körül meg kell majd mérni megint, bár ha magától nem ébred fel akkor nem fogom felébreszteni. Gondolom ha nem jól érzi magát akkor úgyse tud aludni!
Néztem az előbb, nem éreztem most se melegnek.

Livinek is megmértem 13 órakor, Neki 37,0 °C volt a hője, levonás nélkül.
Szerencsére később se melegedett... de hapcizgat, bár az orrában nem volt sok váladék, amikor kiszívattam délután. Természetesen mindig nem tűri a Lány a macerát, Levinek egy mukkja nem volt, még magyarázgatott is közben.
Egyébként szinte végig jó kedve volt a Fiúkának, csak kb 19 órától keseredett már el nagyon.
Negyed8kor megfürdettük Őket, nem húztuk tovább az időt.

Én is gyakrabban fújom az orrom délutántól, jön az este.
Ma is Neocitranozok majd.

Szegénykéim, azon csodálkoznék, ha megúsznák betegség nélkül.
Még ha ez csak sima saját magunk által szerzett megfázás is, csak el lehet kapni gondolom.
Mama tegnap egész nap nem jött be, ma is csak etetésre ebédnél.....
Bár ugye az van, hogy addig fertőz valami betegség, amíg az ember saját maga se tudja, hogy beteg......
Én is bízom benne, hogy csak a hósöprés meg a hideg miatt fáztam meg és nem más.
És hogy nem a H1N1.

Na, most ennyi...
Félek az éjszakától, hogy nem sokat fogunk aludni. És hogy nehogy rosszabb legyen a helyzet:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)