2010. január 7., csütörtök

Nem lehet elég korán kezdeni! :)

Természetesen nem szeretnék olyan gyerekeket, akik folyton a számítógép előtt ülve pl. chipset esznek álló nap...
Ma jobb híján hogy nyugton maradjon a Legény, odaültettem az ölembe, bekapcsoltam neki a Youtube-on a Halász Juditot, ezzel is nyertem fél óra nyugalmat. :)
Előtte mind a ketten a hordozóban hintáztak, Livike el is aludt, de Levi a végén megunta, azért is vettem ki.


Itt éppen sikeresen bezárta az egész zenecuccost,
úgyhogy volt-nincs Halász Judit... :)



"Megszereztem az egeret is! Olyan szépen világít (pirosan) az alja! :)"
Minden érdekli ami fényes, világít, meg úgy általában, amit nem szabad kézbe venni:)
Livikét is.... Ma este azon vesztek össze, hogy a távirányító Levinél volt, Livi nyekergett érte, odaadtam, erre Levi kezdett panaszkodni, de vígaszul megkapta a telefonom, ami persze nem érdekelte, Livit viszont annál inkább, a távirányítót eldobva sietett a telefonért, míg végül megszerezte, Levi pedig visszakapta a távirányítót. Ez kb lekötötte Őket 2 percig, utána kereshettünk egyéb elfoglaltságot, ami ekkor már leginkább az ölben-lét, csikizés, hancúrozás formában volt elképzelhető (fürdés előtti nyűgös-álmos időszak) :)

Egyébként a délután elég jól telt. Bár már nem aludtak ebéd után, mégis kibírták 19:40-ig.
Livike aludt kb 20 percet 18 óra körül itt a konyhában a hordozóban, de Levi semmit!
(17 órakor volt tejpép-evészet, azt is jól megették ma!:)  )

19 óra előtt jött Mama, kicsit Ő is megdögönyözte a gyerkőcöket amíg én készítettem elő a fürdős cuccokat, utána megfürdettünk, Levi el is aludt szinte rögtön, Livi csak most az előbb....
De persze ez nem jelenti azt, hogy így is marad... eljön az éjfél környéke és hajjajj:( Remélem nem úgy lesz, és alszunk végre egy majdnem "igazit" ! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)