2010. szeptember 1., szerda

Babakarám - vége. :((

Széttörték. :( Az összerakott 7 elemből, talán ha 2 maradt épen, úgy sikerült behúzni, széttolni, eltolni, hogy több helyen eltörött, nem csak úgy, mint eddig, hogy csak a csavart tekerték ki. :( Ennyi, vége. :(
Nem tudom mi lesz belőle menthető, ragasztható, újra összerakható.
Szerintem semmi. :(
Mindezt 5 perc alatt, mert előtte még rájuk néztem, nem volt semmi rendellenesség...
Épp enni próbáltam....
Nagy reccsenés, káosz...
Mérges lettem, kiabáltam, sírtam kínomban....
Levike odajött, vigasztalt, hozzámbújt...
Livike az ölembe feküdt, bújt...
Pedig tudták, hogy rosszat csináltak!
Akkor már nem tudtam haragudni Rájuk. :(

Most hogyan tovább?
Semmi nincs biztonságban. :(
Fiókok, szekrényajtók, polcok... mindet elérik, nyitogatják, le- és kipakolják ezekután.
Ezekre megoldás: mindenre erős mágnes, mint annak idején a pelenkázószekrény fiókjára, de most nincs itthon, Papa sincs itthon, hogy felszerelje, délutánra pedig valami kellene, mert megbolondulok itt Velük egyedül a sok rámolás miatt. :(
A pelenkázó szekrény a konvektor felől polcos... Tegnap pakoltam bele a maradék pospsitörlő kendőket, van ott még pár dolog, bár el tudom tenni, de akkor minek a polc? Azért lenne elvileg, hogy pakoljunk rá, ne üresen álljon. Most úgy fog. :(
Az amúgyis kevés pakolási felület drasztikusan csökkenni fog. Mármint az, ahova eddig én pakolhattam.

Lassan fűteni kell, a konvektor újra veszélyforrás lesz. Most még csak annyiban az, hogy ott van a termosztát érzékelője oldalt, amit már pici korukban is mindig piszkáltak, húzgáltak. :(

Nem tudom hogy lesz, de megpróbáljuk menteni a menthetőt, ragasztással, gyorskötőkkel, nem tudom mivel...
Ha mégis száműzve lesz a karám - ami maradt belőle - akkor már itt a konyhában se lesz semmi biztonságban. :(
Ide is mágnesek kellenek a szekrényajtókra, fiókokra... A kukát nem tudom hova teszem, na meg ki tudja még mi lesz amit el kell pakolni. :(
A szoba ajtó nem lehet mindig csukva, na meg szerintem nem sok idő kell ahhoz sem, hogy felérjék a kilincset és kinyissák az ajtót. De akkor már a teraszra vezető ajtó sem lesz akadály...
Azt hiszem most kezdődik az igazán neheze....!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)