2010. szeptember 10., péntek

Péntek délután

Az alvás Livikének 14:05-ig tartott. Jól elvolt, nem kellett kivennem, Levike 14:25-kor ébredt. Játszottunk kicsit, majd 14:45-kor elkezdtem ebédeltetni Őket, üvegessel, ami összesen 1 db volt, mármint annyit próbáltam beléjük diktálni egészen 15:35-ig, utána már keksz meg kölesgolyó következett. Kevés. :( De erőltetni se mertem, főleg Levike tegnapi akciója után. Egyébként Ő evett többet most is.

Bementünk, tea ivás, tisztába tevés, és már jött is Apa. Ekkor kb 16:30 volt, de igazán nem tudom, mert nem néztem az órát...

Játék, minden jó, telik az idő...
Az eső épp nem esik! :)
17 óra után elmentem a postára lottót feladni meg levelet kiváltani, majd a Sparba is bementem, majdnem 18 óra volt, mikor haza értem....
Van virsli, de Apa azt mondta, csinál fasírtot, hát... kb most lesz kész, úgyhogy az uzsonna most már tényleg vacsora lesz, de bírják a gyerekek, ettek almát is közben, csak nehogy baj legyen, ha estére hirtelen bekajálnak. :(
Itt tartunk jelenleg... Este jövök, vagy csak holnap, sok baj már nem lehet! :) (remélem...)

Mamáék rendben odaértek Zánkára, szokás szerint átrendezték a szobát, mindig pakolni kell az ágyakat meg mindent:D de jó eddig... Erdő, vaddisznók, minden van... Csak az idő is legyen már kegyes hozzájuk! :) Bár a programok nagy része fedett területen zajlik, mégis jobb lenne, ha nem esős idő lenne, hanem napsütés és szárazság...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)