2010. szeptember 11., szombat

A szombati nap eddig

Végre nem esik az eső, de ettől függetlenül ma se tudtunk kimenni, mert sár, víz, pocsolya van mindenhol, na meg ugye egyedül vagyok a gyerekekkel, kettőt egyszerre járkáltatni nem tudok, főleg így, hogy nem engedhetem szabadjára Őket, csak a járdán mehetnének, ahhoz meg minimum két ember kellene, egyik az egyiket, másik a másikat fogná, irányítaná. Na, majd holnap lesz séta és szaladgálás, ha Apa itthon lesz. Csak nehogy akkor meg épp essen ez a fránya eső. :(
Ma is esett egyébként, kb 10 órakor állt el, de nem mondanám, hogy nagyon jó idő van ennek ellenére sem.

Éjjel rendben volt minden. Livike ébredt fel 1:30-kor, sírt, kaját kapott. vissza aludt. Ennyi volt az egész. :)
Reggel 8:45-kor keltünk mindannyian, 9 óra után nem sokkal már rendben voltak és ettek az ágyaikban.
Apa 10-re ment dolgozni, valószínűleg később jön, mert telefonált a régi főnöke, akivel Bogácson dolgozott, hogy most itt vannak Szolnokon a Gulyásfesztiválon pontozni, zsűrizni, és majd találkozzanak már este, ha végez... Hát gondolom megisznak majd egy-két sört is, mert rég találkoztak, van mesélni való mindkét fél részéről... Nekem már mindegy, hogy 22 vagy 23 órakor ér haza, addigra úgyis kész leszek a gyerekekkel, jó esetben aludni fognak már akkor. Legalább nyugodtan nézhetem a Megasztárt...:D Bár annak már úgyis vége van addigra.. Na mindegy.

A napunk eddig elég jól telt. 10:45-kor kezdtem adni a gyümölcsöt idebent, de nem igazán ették a pépeset. Se keksszel, se mással... :(( A szeletelt alma, az ment, de az mégse ugyanaz, az csak alma. :(
Kitettem Őket a placcra, játszottunk és ők maguk is játszottak, jók voltak... Én is ettem fasírtot, telt múlt az idő..
12:20-kor bepróbálkoztam a gyümölcs egyik felével odabent, úgy, mint a joghurtot szokták enni, hogy jönnek érte. Sőt! Leülnek, szépen sorban és várják a hamit. :)) Elfogyott az összes gyümölcspép, a másik fele is! Ügyesek voltak. Talán addigra lettek igazán éhesek... :) Az ebédet nem hiszem, hogy meg tudom így etetni, mert ma is üvegeset szánok Nekik, az meg ugye jóval hígabb, mint a házi kaja meg mint a gyümölcspép... Na majd meglátjuk hogy lesz. Éhen biztos nem maradnak. :))

12:55-kor tettem le Őket aludni egy kis tápszerrel, de 13:25-kor felébredtek, mert Mama hívott és meghallották a telefont. Én is bent voltam, feküdtem az ágyon és néztem a tévét... Nemsoká kijöttem, de 14:05-kor megint felkeltek, kaptak almaszeletet, de lassan azt hiszem megpróbálkozom az ebédeltetéssel is. Meglátjuk, hogy sikerül.
Majdcsak eltelik a délután is, bár alvásra nem számítok már ma estig... Biztos nem lesz egyszerű így kimenetel nélkül, de valahogy majd kibírjuk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)