2010. szeptember 17., péntek

Már megint esik....

... egész nap, végeláthatatlanul. Néha egy-egy fél órás szünet, de az nem sokat ér. :(
Éjjel Levike ébredt fel 2:15-kor, sírt, nem úgy mint a délutáni alvás után, csak úgy simán, de ahhoz eléggé, hogy ne aludjon vissza, úgyhogy kapott 90 ml kaját és utána már nyugi volt reggelig.
7:50-kor ébredtünk, mindketten fent voltak már, pedig igazán kibírtam volna még egy fél órát... :))
Mire eljött a tízórai ideje esni kezdett az eső, vagyis megint esett, mert már előtte is... Tejberizst főztem, gondoltam majd a második nekifutásnál - félúton ki szoktam oltani a gázt, lefedem, állni hagyom és addig magától bedagad, majd újra főzöm még kicsit amíg kész nem lesz. - teszek bele egy banánt édesítésnek, de kicsit sokat hagytam állni - kb fél órát - így már akkor sűrű volt, teljesen kész lett. :) Nem baj, azért a banánt beletettem, valahogy összekavartam még pár percig, úgyhogy elég sűrű lett, majdnem vágni lehetett szinte. :D
Gondoltam is, hogy majd nem fogják megenni mert túl tömény...
10:40-kor kezdtem adni a gyerekeknek, idebent, hogy még csak ne is vágyódjanak ki kaja után az udvarra.....
Livike egyből ette, szinte végig szépen, ügyesen, bár néha kellett egy kis könyörgés, de elég jól evett. Levike az elején nem akarta egyáltalán, majd mégis meggondolta magát, miután rájött, hogy ez nem is olyan rossz, mint ő azt gondolta megkóstolás nélkül. :) Úgyhogy kb másfél decinyi tömény tejberizst banánnal bevágtak. :) Maradt még kb 3,5 decinyi, talán holnap még megeszik. Vagy nem. Inkább úgy írom, hogy esznek belőle. Sajnos most én sem tudom megenni a maradékot, mint máskor mikor üresen van a rizs, mert én így nem szeretem. :( Majd megeszi a kutya. :)

11:15-kor vittem be Őket a szobába teázni és játszani, szerencsére nem voltak nyűgösek a kinti szaladgálás hiánya miatt. Szaladgáltak helyette bent! Levike nagyon elemében volt, sorra osztotta a puszikat Apának is és nekem is, és várta, hogy én is adjam, tartotta az arcát, bohóckodott, nagyokat kacagott. Livike is hasonlóképpen tett, valamint Ő még Levikét is puszilgatni és ölelgetni akarta, de valahogy ez Levikének nem tetszett, nyígott, húzódozott, Livike meg csak nézett szomorúan, hogy most akkor mi van. Pedig ritkán kezdeményez ilyesfajta dolgokat... :(

12:10-kor tettem le Őket aludni, Levike egyből el is aludt, de Livike nem. Ki kellett venni az ágyából a placcra. Vagyis szerintem nem kellett volna, de Apa kivette. Pedig szerintem ha lefekszik Apa az ágyunkra tévézni Livike is elaludt volna. 12:45-kor ugyanis én így tettem, - 90 ml pót kaja után, mert az előzőt megette még a szőnyegen - lefeküdtem az ágyra, Livike is lefeküdt, evett és aludt is 10 percen belül.
Sajnos nem sokáig, 13:40-kor már fent is volt a Lány, most újra kint van, játszik, de félek, hogy felébreszti Levikét is, mert miért is ne a zenélős, hangot kiadó játékokat szedné elő.... :(

Közben én megcsináltam a mai és valószínűleg a holnapi ebédjüket is... almafőzelék husival, habarással. Meglátjuk hogy fogadják. Szokták szeretni, de mikor milyenük van. :(

Amíg főztem, addig nem esett az eső. Gondoltam, ha végzek elmegyek a CBA-ba, nézek a gyerekeknek kis gumicsizmát meg pár ruhát, magunknak zoknit, meg úgy általában menni valamerre, az lenne jó úgy, hogy ne kelljen rohanni, időre jönni, bár... akkor is max 2 órát vagyok távol, utána már nagyon idegesít, hogy mi lehet itthon a gyerekekkel. :(
Persze az eső egyből eleredt és nem is kicsit, ahogy befejeztem a kajájukat, úgyhogy maradtam itthon a fenekemen. Hiába van esernyő, attól a nadrágom szára meg a cipőm ugyanúgy szétázik.... meg egyébként is utálok esőben bármit is csinálni. :(
Hátha délutánra eláll........ (biztos, hogy nem fog!) Fő az optimizmus. :D

Itt tartunk jelenleg... Később jövök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)