2010. szeptember 27., hétfő

Hétfő

Az este szépen elaludtak mind a ketten, nem is volt ébredés egészen reggel 5 óráig, amikor jelzett Apa telefonja. Nem is biztos, hogy amiatt, de Levike felébredt kb 5 perc múlva és vissza sem akart aludni. :( Ilyen még nem volt, hogy az este "szokásos" műsorát hajnalban adja elő. :( Visítás, ordítás, toporzékolás, szörnyű volt.. biztos a foga fájt, mert ette a kezét, a kiságy végét meg amit épp ért. :(
Livike is felébredt, mondjuk ilyen visításra nem is csoda. Szinte látszott, hogy fél...:(
Csináltam mindkettőjüknek kaját, Levike egy idő után megnyugodott úgy, hogy odafeküdt mellém az ágyba, szépen el is aludt volna, ha Livike is nyugton marad, de persze Neki az nem tetszett, hogy Levi kint van, Ő meg az ágyában. Torkaszakadtából visított, behergelte magát. :( Odafeküdtem mellé a macira, akkor szépen lefeküdt és evett... na de ekkor Levike kezdett bele ismét, mert Ő meg azt szerette volna, ha mellette fekszem. :( Mit tudtam csinálni, hogy végre csend legyen és esetleg még aludjunk is? Kivettem Livikét is. Először futott egy kört majd felkéredzkedett Ő is az ágyra. 6:40-től hárman feküdtünk, sorban: Livike, Levike és én a nagy ágyon. Ettek, majd először Levike aludt el, majd Livike is, végül én is csak vissza tudtam még aludni. :) Arra ébredtem 9 órakor, hogy Livike már mellettem van a kiságy és az ágyunk között és a telefonommal matat, ami ott szokott lenni az ágy mellett a földön. :) Pár perc múlva Levike is felébredt, vidám volt, kezdhettük a napot! :) (Levike 5:20-kor kapott 3 ml Nurofent és be is kentem az ínyét Dologéllel...)
Csináltam még egy kis tápszert, majd öltöztetni akartam a gyerkőcöket, de Ők inkább rohangáltak a szobában csak úgy hálócuccban.. :) Livike kihámozta magát a vastag ujjatlan hálózsákból, mert abban nehéz volt menni :)))
10 órakor már sikerült is rendbe tennem Őket, ezután takarítottam és a szokásos dolgok voltak még.

11:20-kor kezdtem adni a gyümölcsöt idebent, háromnegyedét megették, majd jött Mama is, Nála is ettek egy keveset, de inkább kifelé kívánkoztak már a levegőre. Meg is értem őket. :) Sütött a nap, elég jó idő is volt, a fűre azért nem lehetett menni a sár miatt, de a járdán meg kint az utcán lehetett járkálni.
11:50-től 12:35-ig voltunk kint, majd bejöttünk teázni és hamarosan (13 órakor) le is tettem Őket aludni.
Elaludtak mindketten, de Livike 13:45-kor már fent is volt. :( 2 perc múlva Levike is, és ezzel be is fejezték mára az alvást, még most sem alszanak. :(
Játszottunk, telt az idő, közben vasaltam is, majd 15 óra körül kezdtem adni az ebédet. Nem nagyon ették, jött Mama is, hogy segít... Nála nagynehezen megették, de sokáig tartott és sokat kellett könyörögni. :(

Apa 16 óra körül ért haza, a gyerekek eléggé nyűgösek voltak, nem tudtam hogy fog bírni velük, ha mi Mamával elmegyünk vásárolni. Pedig muszáj volt, mert a hónap végén jár le a Pampers kuponom (több is van), legalább egy részét szerettem volna felhasználni. Utólagos tapasztalat: jobban megéri a dm-es 50 pontos kuponfüzetben lévő 25%-os kedvezményes kuponnal pelust venni, mint a Pamperses kuponnal, de már mindegy. 16:45-kor indultunk, először az Intersparba mentünk, simán elszállt egy órahossza, pedig nagyon szét sem néztünk... Ezután következett a Müller, ahol nem volt dobozos pelus, csak 68 db-os, de ha már kimentünk vettünk egy olyat. (árban annyi, mint a dm-ben, csak ugye a 25% az nem 500 ft kedvezmény szokott lenni, hanem több.) 18:15 volt amikor végeztünk, gondoltam, hogy Apa talán épp akkor etet, ellesznek még egy ideig, ha nagyon gáz lett volna, biztos felhív. Vagy nem... Mindenesetre bementünk még a Corába is, ha már úgyis ott voltunk mellette. Elsősorban magamnak szerettem volna téli kabátot nézni, de nem volt, majd Livikének meleg blúzt, de az sem volt, csupa fiús ruhák voltak.. :( Viszont volt dobozos, 111 db-os pelus! Az megérte a kuponnal is, merthogy ott is fel lehet használni.. így vettünk egyet. Most van közel 200 db pelenkánk, (az itthoni bontottal együtt))ami így soknak tűnik, de elég hamar elfogy.. :(
A Corában se nézelődtünk sokat, mégis 19 óra lett mire végeztünk, Minden vásárló kapott egy zsetont, amivel lehetett nyerni a kijáratnál: dobni kellett három nagy plüss dobókockával, és ha 13 lett a dobott pontok összege akkor nyert. Hogy mit, azt nem tudtuk előre, így hiába álltak vagy 8-an a sorban, beálltunk.. pedig az idő eléggé sürgetett bennünket, hisz' már szinte fürdés idő volt... Gyorsan haladt a sor, meddig tart ledobni azt a hármat... :D Mama dobott, én nem is láttam, mert közben kivittem a kocsiba a cuccokat, mikor jöttem vissza akkor mondta, hogy nyert! :) Kérdeztem mit? Pontokat... a Cora hűségkártyára. Na, sokra megyünk vele. :D
Legalább visszaadták volna a vásárlás értékét, vagy valami ilyesmit... :)) Nem baj, megdobni a 13-at is nagy teljesítmény.. :)(10 perc ment el ezzel, az érvényesítéssel és a pont felírással)
Gyorsan jöttünk is hazafelé, nem kellett 5 perc és itthon is voltunk. (este volt, zöldhullám, kevés autó.. haladtunk rendesen) :))

Itthon viszonylag "normális" állapotok uralkodtak, hacsak nem akkor pakolt Apa hirtelen össze :D De nem gondolnám, azt mondta jól elvoltak, persze volt időszak amikor szinkronban visítottak, de alapban nem volt gond...
Uzsonnáztak is, teáztak, játszottak.
Miután haza értem és látták, hogy pakolok akkor kezdtek mindketten visítani. Jobb híján beadtam Nekik a zacskós pelenkát, amin egyből összevesztek, hát nem volt jó ötlet tőlem. :( Ja, majdnem elfejeltettem, vettünk a pelenkázóra új betétet is, mert a régit már szétszaggatták a gyerekek, végülis elég jól kiszolgálta Őket... :) Fele áron volt a Corában, mint amennyiért legkevesebbért láttam a Teszveszen... :)

Pakolásztam, játszottunk, fürdéshez készülődtünk...
Már fürdés előtt megkapta Levike a Nurofenjét, Livike is kapott egy kicsit, annyira kérte, úgy nyammnyammolt érte és tátotta a kis száját, hogy megsajnáltam. Végülis nem árt az Neki sem, de a gyógyszer nem csemege, ezt tudjuk.. :)))
20 órakor kezdtünk fürdetni, minden rendben ment, ma Livike visított amikor ki kellett jönni, amúgy tűrte a dolgokat. Levike szokás szerint ügyes volt, kivéve úgy félidőnél, amikor két olyat csapott a vízbe, hogy még a fal is vizes lett! :( (nem beszélve a fél konyháról és a ruhámról...)
Livike szépen lefeküdt és enni kezdett. Levike nem akart:( Tegnap is így kezdte, de utána mégis úgy döntött, hogy fekszik, na ma nem. :( Visított, ordított, kéredzkedett ki.. Kivettem... egyből vigyorgott. Na, ennyit erről. Ha a foga fáj, akkor kint miért nem fáj?? Mondjuk megint hullámokban tört rá, mert időnként nagyon belelendül az ordításba és sehogy nem nyugodott meg. :( Livike is sírni kezdett, Ő azért mert félt Levikétől, na meg jött volna ki Ő is. Hát kivettem... Szaladgálás, kergetőzés, - Livikének nehezítve a hálózsákkal:D - viháncolás, ágyra fel, ágyról le, elvoltak... Levike közben néha visítozott egy sort, majd újra jobb kedve lett. Kétszer megpróbáltam letenni, mert a kaja az kellett volna, de az ágyban nem maradt :( Nem is tudom már hogy mi volt még, 23:30 körül kezdtek lenyugodni, mindketten a nagy ágyon feküdtek, majd elcsendesedtek, elaludtak.
Még semmi nem biztos, mert eddig nem tettem a helyükre Őket... megvan az esély rá, hogy felébrednek és kezdődik minden elölről. :(
Remélem nem úgy lesz....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)