2010. szeptember 20., hétfő

... és a folytatás

Livike nem aludt vissza, úgyhogy kihoztam és bementünk Mamához, ott aztán pakolt amit ért, és bár az utazóágy is előkerült, 5 percnél tovább nem maradt meg benne a Lány. :(
Az előszobában és a konyhában tartózkodtunk. Livike eljátszogatott mindenféle dologgal, majd kapott egy papírt és ceruzát is, amire elkezdett "rajzolni". Mondhatnám, hogy firkálni, de az olyan csúnyán hangzik. Persze a papíron kívül a járólapra is jutott vonal, remélem lejön majd, legfeljebb leradírozzuk. :))
Ki gondolta volna, hogy két doboz Chappy kutyakajával is nagyon jól el lehetett játszani? :D Lehet gurigatni, egymásra rakosgatni, na és ledobálni is... ez utóbbi  többszöri megismétlése után inkább elkoboztam a két dobozt, mielőtt valamelyik véletlen kinyílna, széttörne, vagy Livike rájönne az "egy ujjas" nyitófül használatára. :)))
Volt forgószékkel tologatósdi is, alma evés, tea ivás (de csak azért kell, mert a Mamáé... mármint a tea. Mindig kunyizik pár kortyot belőle:))  ).
Visításból se volt hiány, nehogy már jó legyen nekünk....
Telt az idő, néha kijöttem és ránéztem Levikére is, hátha felébredt időközben...
14:15-kor már csendesen állva és vigyorogva fogadott amikor bejöttem megnézni, hogy mi újság... :) Kivettem, egyből talált elfoglaltságot, szerintem épp az éjjeli szekrényt kezdte tologatni.. :) Livikét is kihoztam, játszottunk egy ideig közösen, majd 14:40-kor elkezdtük adni az ebédet, amit lényegében Mama adott, én csak ott voltam, meg jöttem-mentem... teát csináltam, pakoltam a szobában, stb. Livike nem igazán akart enni. Pedig már éhes lehetett volna ilyentájban, mégse ment ma valahogy Neki a kaja. (biztos megint jön a foga....)
Levike sokat evett, Rá nem lehet panasz. Túrórudit ma nem kaptak, megkezdtem a pihentetést pár napig. :)
Miután ettek és már kifelé kívánkoztak a székeikből bejöttünk, átöltöztettük Őket és útnak indultunk...
Hogy hova? Cipőt venni végre! Már nagyon ideje volt, mert mégsem járhatnak már szandálban, még ha nejlonzacskót húzunk rá (itthonra), hogy ne legyen vizes, akkor sem elég már, hidegek vannak mostanában. Ősz van, kellett már rendes zárt cipő.

15:45-kor indultunk el, abba a boltba mentünk, ahol a szandálokat is vettük, szerencsére egy-két próba után találtunk is mindkettőjüknek őszi-tavaszi átmeneti cipőt elég jó áron. (4600 és 3480 Ft-ért)Télieket még nem árulnak. Gumicsizmát is akartunk venni esős időre, de azt mondták, azok 23-as alatt nem léteznek. Ez igaz? Tényleg nincsen? :( Pedig olyan jó lenne Nekik venni, mert ezek a gyerekek nagy pocsolyakedvelők - lennének, ha hagynánk - de így nem mehetnek bele....
Levikének egyből találtunk, 21-es méretet vettünk, harisnyára és közepesen vastag zoknira lett próbálva. (a szandálja 19-es és már kezd kilógni a lábujja..azért is gondoltuk, hogy kell már ennyivel nagyobb).
Livikének 20-as lett végül, most is egy szám különbséggel vettük a cipőiket. :) (a szandálja 18-as)
Néztem harisnyákat is, de azokat nagyon drágállottam 1500 és 1980 Ft-ért.. vagy csak nekem drága? Mindenesetre úgy voltam vele, hogy az éppen van, tudok később is venni talán olcsóbban is. A szandálok annakidején 4300 Ft-ba kerültek. Csak azért írom ezeket le, hogy később is tudjam, mikor mennyibe kerültek a lábbelik, mert egy idő után úgyis elfelejteném.
Arra rájöttünk Mamával, hogy az ilyen vásárlások esetére mégis kell a három felnőtt "kíséret", mert elég nehéz úgy próbálni, hogy folyton menni kell valamelyikőjük után, nem tudunk normálisan szétnézni.. :( A szandáloknál Papa is ott volt, akkor hárman voltunk. :)

Levike egyébként csak kicsit sírt a kocsiban még beüléskor és induláskor oda- és visszafelé is, utána semmi baja nem volt. Hazafelé majdnem elaludtak, ha mentünk volna még egy kicsit talán sikerül is, de nem sok értelme lett volna, úgyis felébredtek volna, amikor megérkezünk és behozzuk Őket. Útba ejtettük a kisboltot is, ahova Mama Levikét be is vitte, mert nagyon menni akart, nem bírta volna kivárni, amíg Mama visszajön, hiába maradtam én ott kettőjük között a kocsiban. :( A boltban jól viselkedett, nem pakolt, szépen ment Mama mellett, persze kapott kiflivéget, azzal volt elfoglalva. :) A kocsiban mindketten meg is ettek egy-egy darab kiflit, majd bejöttünk, ittak teát, játszottunk...
Ekkor már 17 óra volt.

Livike itatta Levikét teával. Olyan ügyesen tette a szájába az üveget, fogta, tartotta, többször visszaadta.... dicsértük, hogy milyen ügyes, amikor hirtelen akkorát ütött az üveggel Levike arcára-homlokára hogy csak na! Volt sírás... :( Pár perc alatt megnyugodtak, szerencsére nem lett semmi nyoma a dolognak, de biztos, hogy nagyon rosszul esett szegénykémnek... nagyot tud ütni az a műanyag üveg.... és persze Livike.:((

Apa 18 órakor ért haza, épp készítettem a gyerekeknek az uzsonnát és el is kezdték enni, amikor mondtam Mamának, hogy elfogyott a tea, de azt a dm-ből szoktam hozni, mert a Sparban jóval drágább... Mondta Mama, hogy ha már úgyis itt van az Apjuk, akkor gyerünk a dm-be, ha pelenka kell akkor azt is tudunk hozni, nem nekem kell cipelni gyalog vagy biciklivel. Így 18:30-kor kocsiba ültünk és mentünk... A dm 19 óráig van nyitva, úgyhogy a biztonsági őr és a pénztáros csaj csak ránk várt már, hogy végezzünk, gondolom "örültek" nekünk, hogy zárás előtt esünk be... Vettünk még pár üveges kaját is, nem voltunk sokáig... 19 órára itthon voltunk.
Apa addigra letudta az uzsonnáztatást, fel is söpörte a szétdobált falatkákat, elpakolt, játszottak.
Ahogy jött a váltás - azaz én - ment ki halat pucolni, mert most még fogott is pár db-ot, meglesz a holnapi ebéd. (sült hal, rajtam kívül mindenki szereti)

19:40 körül jött be Apa, addigra én már mindent előkészítettem a fürdéshez, már csak vizet kellett a kádba tenni és Livike már mehetett is pancsizni. :) Nagyon úgy éreztem, hogy Livikénél lesz valami a pelusban..... volt is, és ahogy Apa törölte le törlőkendővel fürdés előtt, még termelt egy adagot a Lány csak úgy állva, Apa markába a törlőkendőbe :DD Hát ilyet se csinált még egyikőjük sem. :)) Most vagy nem fejezte még be rendesen a dolgát, vagy a hideg törlőkendő ingerelte, nem tudom, de még mindig jobb volt így, mint ha a vízbe megy... :))))
Ügyesen pancsizott, szinte önként ment a vízbe, ki tudja meddig maradna benne, ha nem kellene kijönni, hogy Levike is mehessen...talán addig, amíg ráhűl a víz? :))) Visítás is volt persze amikor ki kellett jönni és utána a törölközésnél, de hamar megnyugodott szerencsére.
Levikét ma is én fürdettem és töröltem, minden rendben és simán ment. :)
Livike nem nagyon akart lefeküdni, mindig felállt, kidobálta a kajáját, majd a film elején meg is ette, kellett még egy kis repeta. Pedig jól beuzsonnázott, azt mondta Apa... tízórait és ebédet viszont nem nagyon evett, lehet, hogy estére lett éhes.

Egyelőre alvás van és nyugalom, meglátjuk meddig...
Holnap nem tudom hogy lesz, elvileg szabadnapot kapok.... De nem hiszem, hogy el tudok menni bárhova is délelőtt, szerintem leghamarabb is akkor, amikor letesszük Őket aludni a tízórai és a szaladgálás után... 12-13 óra körül. Majd kiderül. Ja, és remélem minimum olyan szép idő lesz, mint ma volt, mert hideg esős időben én sem szeretek sehova kimozdulni a lakásból....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)