2010. szeptember 6., hétfő

... és a folytatás

Ahogy befejeztem az írást, hamarosan megérkezett Mama a Dédi Mamával, úgyhogy volt aki itt legyen a gyerekekkel, amíg én készítettem az uzsonnára valót odakint. :)
18:10-kor kezdtem adni a kaját, sokat, ügyesen, összesen 1 falatka eldobásával/leejtésével sikerült megenniük a bundás kenyeret. Ettek még kekszet is utána, mert meglátták a zacskót, persze hogy kellett! Nem tudtam először mire ez a nagy "nyammnyamm"-olás amikor a kenyér már egyáltalán nem kellett.. :)))
Joghurtot is ettek, de csak kb a felét, azt is Levi kérte inkább... A másik felét már a szobában ették meg fürdés előtt. :)
19 órakor vittem be Őket, kaptak teát, játszottunk, elég jól elvoltak...
Mama is kijött nemsoká, addigra már majdnem mindent előkészítettem a fürdéshez a kaja kivételével. (persze a vizet se tettem még a kádba:) )
20 óra körül kezdtük a fürdést, Mama vitte Livikét, most sokkal jobban tűrte a dolgokat, mint Apánál vagy nálam szokta. :)
Levikét én fürdettem, kész is lettünk elég hamar, amíg elpakoltam addig Mama feküdt az ágyunkon Livikét "őrizni", hogy ne visítson, majd mikor kiment én feküdtem oda.
Levike ma nagyon osztogatta a cuppanós puszikat, még este az ágyból is. :)
Viszonylag hamar elaludtak, bár most éppen Livike fent van, úgy hallom. Nem sír, csak sóhajtozik, beszélget, meg egy kicsit köhögött is most éppen. Levike ma többet köhögött, meg az orra is folyt vagy kétszer, remélem nem fázott meg. :(
Holnap nap közben kiégetem* a két konvektort, hogy ne legyen büdös, és este legalább fürdésre be kell gyújtani, ha ilyen hidegek lesznek, mert annyit nem ér az egész, hogy megfázzanak. :(
* az őszi/téli első fűtés előtt szellőztetés mellett kell begyújtani, hogy a por és egyéb, nyáron felhalmozódott szennyeződések le- és kiégjenek a készülékről/ből. Nem elég leporszívózni vagy letörölni. Ezt azért írtam csak le, hogy ha valaki nem értené, mert pl mindig távfűtéses lakásban lakott. :))

Apa is haza ért 21:30 körül, megyek én is aludni, ne mindig éjfél után kerüljek már ágyba. Remélem a gyerekek is hagynak, mert gyanúsan hamar és könnyen aludtak el, nehogy ezután jöjjön még a neheze...!

Holnap jövök valamikor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)