2010. szeptember 10., péntek

Péntek este

Csak gyorsan, pár szóban, mert igazán túl sok említésre méltó dolog nem történt.
Ha gyors leszek még ma meglesz a bejegyzés. :) (nem mintha lenne jelentősége...)

18:40 körül, vagy talán már előbb is, nem tudom... kész volt a fasírt, ehették is a gyerekek (is). :) Kenyér és sajtfalatkákat is kaptak még hozzá. Sokat és jól ettek. A végén a joghurt is elfogyott kb 1 kanálnyi kivételével, de az már rájuk hagytam...
19 óra is elmúlt, mikor bementünk a szobába.. játék, vidámság, minden volt.
Jól eltelt az idő, közben készülődtem a fürdéshez, kajához, majd 19:45-kor el is kezdtük Apával a fürdetést... Minden jól ment, ha csak ilyen jól menne holnap egyedül Livikével... már elégedett lennék! Nem sírt, nem visított, szinte élvezte az egész dolgot.. a végén amikor ki kellett jönni, az nem tetszett, de a többi OK volt. A kenegetés is.
Levikét én fürdettem, Nála is rendben volt minden.
Néztük a filmet, én közben még ettem is, (fasírtot) telt az idő... Picit aludtam is, vagyis biztos úgy volt, mert 22 óra is elmúlt, mikor Levike sírt és kellett Neki kaja mert nem maradt nyugton, és akkor keltem fel Apa "térfeléről" az ágyról, onnan néztem a tévét. A filmet tuti végignéztem, utána nem tudom.. :(
Miután Levike megnyugodott nem volt semmi történés. Nekem kellene már mennem aludni, de nagyon. A holnapi nap hosszú lesz. Nem délutánig tart majd, hanem estig....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)