2010. szeptember 21., kedd

Kedd

Éjjel minden rendben volt, aludtunk reggel 7:45-ig.
Jókedvűen ébredtek a gyerekek, dumálgattak, mire kész lettem a kajával kicsit kezdett elfogyni Livike türelme, de azért szépen hagyta magát felöltöztetni, nem volt gond. Biztos éhes volt már. :)
Levike is rendben volt, hamarosan már az ágyaikban ettek.

9 órakor már mindketten a szobában játszottak, takarítás, gyümölcs készítés megvolt...
10:20-kor öltözés, cipő és irány az etetőszék. Meg ahogy én azt elképzelem! Livike visított, Ő másképp gondolta, nem enni, hanem járkálni akart először. Levike ezekután már egyből mehetett utána, meg se próbáltam beültetni a székbe. Ha Nekik ez kell, hát legyen.. előbb-utóbb csak megéheznek. :)
Voltunk az utcán is, de főképp bent az udvaron szaladgáltak, járkáltak, pakolásztak, mindig találtak valamit, persze olyat amit nem nagyon kellett volna. :(
Levike elég sokszor elesett, még jó, hogy általában a füvön, mert volt egy elég nagy orra bukása, ha az a betonon történik, akkor jajj.... Amúgy nem lett baja, viszonylag jól tud már esni is, csak mostanában nem nagyon szokott már. Talán szokatlan még az új cipő, vagy nem tudom miért... Estefelé már idebent a szobában is bukott fel állandóan, pedig cipő se volt rajta, csak álmos volt. Lehet, hogy ez volt a baj már délelőtt is?
11:20 körül kezdtük adni a gyümölcsöt, Livike először nem akarta enni, de utána mégis kérte, jellemzően akkor, amikor már nem sok maradt, mert Levi megette. :)
Kekszet is ettek, majd bejöttünk, ittak teát, játszottunk, telt az idő.
Délben csináltam egy kis tápszert és irány az ágy, hátha alszanak egy kicsit.

Innentől 14:20-ig nem voltam itthon, elmentem végre a CBA-ba, a Centrumba, meg a papír-írószer boltba is, és kb ennyi is volt. (biciklivel...)
Livikének vettem egy nadrágot, itthon lemértem este egy nadrágját, ami elvileg jó rá, bár mint kiderült azt is fel kell hajtani, csak elfelejtettem... Namost az addig OK, hogy vittem a kis papíromat, csak épp a centit hagytam itthon. :( Kérdeztem az eladót, hogy van-e nekik, akár meg is veszem, de valami kell, mert meg kellene mérnem a ruhákat. Mondta, hogy nincsen, de amit Ők használnak azt ide tudja adni. :) Rendes volt nagyon.
Lemértem egy jó kis vastag nadrágot, kb pont egyeztek az adatok az itthonival.
Itthon kiderült, hogy hosszú a szára, kb 2-3 cm-t fel kell hajtani, ami persze mindig lehajtódik.. :( Pedig úgy örültem, hogy végre lesz egy nadrágja ami pont jó hosszúságú. Egyszer majd belenő. :))
Vettem még harisnyát is és kis zoknikat, valamint még Apának is pár ruhaneműt és ennyi is volt...

Mikor hazaértem épp a desszertet ették a gyerekek, (kölesgolyó). :)
És akkor jöjjön, ami addig volt, amíg nem voltam itthon:
Alvás kb fél óra volt, Livike sírva ébredt, nagyon vigasztalhatatlanul és sokáig sírt, talán úgy, mint múltkor nálam Levike? Nem tudom... de Mama is mondta, hogy nagyon sírt... Úgy nyugodott meg, hogy cipőt húztak és kimentek az udvarra. Persze Levi is felébredt, így Ő is ment.
Mama is ott volt amíg nem kellett mennie edzésre, ami 13:45-öt jelentett, de utána Apa egyedül maradt a két gyerkőccel. Igyekeztem is haza, mert tudtam, hogy ez lesz, de még be kellett menni a Sparba étolajért, természetesen sokan voltak! (ott mindig...) ezért értem haza 14:20-ra.

Miután jóllaktak újra udvaron járkálás, szaladgálás következett. Nem mondhatja senki, hogy nem voltak ma eleget levegőn! Ki kell használni azokat a napokat, amikor jó idő van, ki tudja hány ilyen lesz még...
Próbáltam legyőzni magam, hogy ne szóljak már mindenért a gyerekekre, hogy ezt ne fogd meg, azt ne szedd fel, ne térdelj le, ne mássz a teraszon, ne nyúlj x dologhoz...! Nehéz volt, nagyon nehéz. :( Szerintem direkt örültek, hogy nem voltam itthon, nem volt aki mindenért szóljon. De elég elképzelni, hogy miket csinálhattak...

15:20-kor jöttünk be, kézmosás, máramennyire Livike engedi, majd teázás, játék és 16 órakor letettem Őket aludni egy kis tápszerrel, mert álmosnak tűntek.
Gyorsan elszaladtam még a kisboltba, 20 perc alatt meg is jártam, de egyikőjük sem aludt egy percet sem! :( De legalább pihentek. :)

Sok-sok játék, pakolás, felfordulás, visszapakolás, táncikálás, vigyorgás, csikizés, jókedv, kis hiszti után 18:05-kor elkezdtem adni az uzsonnát.
Magunknak sajtos-tejfölös tésztát csináltam, gondoltam Livike imádni fogja, Levi meg majd eszik sonkát, ha nem kell Neki. (Ő nem olyan tésztaszerető, mint Livike) Ezzel ellentétben Livike sem ette, pedig összevágtam picire a tésztát, kisvillával adtam volna.. Ők kézzel akarták enni, az volt az összes baj. Hát ezt pedig úgy nem lehet! Kaptak üres tésztát, amit megfoghattak kézzel, adtam pár kanál sajtos-tejfölt (vagy tejfölös sajtot?:) ) néha közbe, volt azért sonkakocka és kiflidarabka is, úgyhogy csak megették az adagjukat valahogy. :)
A joghurtból Levike evett kb 3 kanállal, majd a többit később a szobában ették meg, akkor már Livike ette jobban, de végülis elfogyott, az a lényeg! :)

18:40-kor mentünk be, újabb teázás, játék, stb, fürdés előkészítés, majd 19:45-kor el is kezdtük végre a mai pancsolást.
A mostanában szokásos módon zajlott a dolog: Apa Livikét vitte, Livike élvezte a dolgot, kivéve azt, amikor ki kellett jönni.
Levikét én vittem, minden simán ment. Ágyba kerültek, ettek, feküdtek. Livike sem visított most, bár nem is jöttem ki, néztem a tévét.
Mire vége lett a filmnek már aludtak mindketten, és jelenleg is ez az állapot uralkodik, azzal a változással, hogy most már hárman alszanak. (Apa is) :))
Menni kellene nekem is, de úgyis eltelik még az idő itt a gépnél, aztán még tusolni kell, de azért igyekszem korábban feküdni. :)

Ennyi lenne mára, majd megírom úgyis, ha volt még valami.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)