2010. szeptember 30., csütörtök

Csütörtök - eddig

Levike az éjszaka nagy részében hálótársunk lett. :( Félek, hogy most már nem fog a helyén aludni egyáltalán.... Pedig nem kényelmes így. Mindig arra kell vigyázni, hogy nehogy ráfeküdjünk, az idő nagy részét az ágy szélén nyomorogva töltöttem, mert Levike elfoglalta a helyemet. :(
Azzal kezdődött, hogy bár letettem a helyére, 2 órakor felébredt és nagyon sírt. Csináltam kaját: nem kérte. Simogattam, lefektettem, betakartam: újra felállt és sírt, ordított, olyan fájósan és nagyon idegesítően. :(
2:25-kor meguntam, és hogy ne ébressze fel Livikét inkább kivettem az ágyából. Szaladt pár kört, majd bevackolta magát közénk... pár perc után újra sírt, ette a kezét, csupa nyál volt, nagyon fájhatott a foga. :( Miután a Dologéles kenegetés se használt semmit, Nurofent kapott. Nem tudom, hogy 4, vagy 6 óránként lehet adni... mindenesetre most alig 5 óra elteltével kapta meg a második adagot. :( Nem nagyon reménykedtem az elalvásában, így is eltelik mindig 1-2 óra, mire végül a fáradtság és a gyógyszer hatása legyőzi szegénykémet és elalszik végre... :(
Kicsit még nyűglődött, de kb 3 óra körül már elaludt(unk).
7:15-kor megpróbáltam letenni a helyére, de azonnal felébredt és sírni kezdett. Semmi nem használt, úgyhogy ha jót akartam magunknak is még, akkor újra kivettem... El is aludt szinte egyből.

8:35-kor keltünk, mert Livike már fent volt. Levike még akkor is aludt, amikor Livit rendbe tettem, immár egyedül uralta a nagy ágyat a Fiú. :)
Hamarosan felébredt Ő is, felöltöztettem, megkapta a kajáját is és miután kiporszívóztam mehettek is ki a placcra játszani.

Mama Pestre ment ellenőrzésre, Papa dolgozik, de a Dédi Mama itt volt a délelőtt folyamán velünk. :)) (10 órától 12:30-ig)
10:40-kor felöltöztettem a gyerekeket és kimentünk az udvarra szaladgálni, levegőzni. 11 óra után Papa is hazaért vidékről, de hamarosan ment is tovább...
11:40-kor kezdtünk etetni a teraszon. Az eredmény szinte egyenlő volt a nullával, annyit ettek. :((( Két féle üveges kaját is kibontottam, egyik se jött be sajnos, pedig a Dédi Mama is maradt még, nem ment el 11:25-kor, az egyel későbbi busszal ment haza, hogy tudjon segíteni az etetésben. Nem volt sikere Neki sem sajnos. :(
Az egyik üveges kaja vadas marhahús volt rizzsel, bár ilyet nemrégen Apa is csinált "igaziból", azt se nagyon ették.. pici korukban pedig szerették. :(
Livikének megpróbáltam egy bolognais kaját adni, Ő régen szerette, most nem. :( Levi sem, de Őt tudjuk, hogy nem eszi a paradicsomos kajákat...
A keksz, a túrórudi és a baconos lepény (vagy miaz..) viszont ízlett Nekik!

12:40-kor tettem le Őket aludni, el is aludtak, de most hallom, hogy már mindketten fent vannak! :(
Kint nagyon hideg, szeles, rossz idő van.. talán esni is fog.... hatással lehet ez is rájuk.

Van még egy kis tojásos nokedli, mindjárt megpróbálom azt odaadni, hátha esznek.
Később jövök...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)