2010. szeptember 19., vasárnap

Székes képek :)

Ahogy ígértem teszek fel képeket még tegnapról, amikor megkapták a gyerekek a két széket.
Ahogy átnéztem kb kettő lett olyan, ami még sikerült is valahogy, bár ezek is homályosak lettek, hiába csináltam vakuval. :( A harmadikról meg levágtam a kupit, mert mindent szétdobáltak előtte. :)


Még nézni is rossz, ahogy Levike fent áll a széken! Többek között ezért sem szabad Őket egyedül hagyni, ha bent vannak a székek, mert innen már csak egy mozdulat és már fejre is esett a rácson kívülre. Vagy hanyatt. Vagy akárhogy. :(


Tud azért ülni is rajta, még ha nem is sokáig. :) Nagyjából addig ült csak, amíg lefényképeztem, utána ment dolgára....


...székkel együtt a tévé elé, mert az egyik új kedvenc reklám ment éppen. (Auchan) Nagyon odavannak mindketten az ilyen rajzfilmfigurás reklámokért, bár hogy miért kell belebújni a tévébe, azt nem tudom. :( Amúgy mindent meglátnak mindketten messziről is, remélem nincs baj a szemükkel...

Ennyi. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)