2010. szeptember 1., szerda

Szerda - eddig

Az éjszakánk jól telt, néha voltak fent, de nem kellett se kaja, se más.
Reggel 6 órakor mindkettőjüket betakartam mert nagyon hideg volt....
7:50-kor keltünk, jól indult a nap, nem volt semmi gond. Rendrakás és takarítás után a placcra tettem ki Őket, nem a teraszra, mert nagyon fúj a szél és hideg van. :(

Apa 10-re ment dolgozni ma is, bár addigra már kész voltam mindennel, a gyümölccsel is.
A gyerekeket 10:40-kor kezdtem etetni a teraszon, ma is jól beöltöztetve.
Szépen és ügyesen ették, jó sokat megettek egy ide egy oda alapon. :)
Amikor már nem kérték, kijött Mama és Tőle még megették a maradékot, és kekszet is kaptak. :)

Kaja után udvaron séta, tobozok és minden egyéb szemét, gally felszedegetése után 11:30-kor jöttünk be.
Kézmosás, tea ivás, majd játszottunk közösen és csak Ők kettesben is.
Az utóbbi eredménye lett a karámtörés 12:30 körül.....
Csináltam egy kis tápszert és 12:40-kor letettem Őket aludni.
Azt hiszem alszanak is! Legalábbis csend van.

Ennyi egyelőre...
Később jövök. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)