2010. szeptember 28., kedd

A keddi nap eddig

Éjjel aludtunk, reggel Livike ébredt elsőnek 8:40-kor, 5 perc múlva felkeltem, készülődtem, mire a kajájukat csináltam volna vissza is aludt. :)
9:10-kor már mindketten fent voltak, hamar rendbe tettem Őket, kiporszívóztam és mehettek is a placcra játszani.
Apa 11 órakor indult dolgozni, hamarosan jött Mama, felöltöztettük a gyerekeket és kimentünk az udvarra és az utcára levegőzni, járkálni, szaladgálni. Elég hideg van, fúj a szél és esőre áll, de még nem esik.

12 órakor kezdtük a tízórai gyümölcsöt a teraszon, nem ették meg mindet. :( Levike eléggé nyűglődött, álmos volt, be is jöttünk negyed óra múlva kb.
Gondoltam le is teszem Őket aludni, de Levike vagy tíz percen keresztül ordított, állt a rácsnál, rágta és nem hagyta abba bármit csináltam. :(
12:40-kor letettem Őket, akkor már megnyugodott Levike is, el is kezdett enni és hamarosan aludt is Livikével együtt.
Livike már 13:45-kor fent volt, kicsit bementünk Mamához, de ott nem maradtunk sokáig, mert egyrészt hideg van, másrészt Mama ment edzésre...
Livikét ott akartam tisztába tenni, mert úgy éreztem betojt, közben nem is.. viszont úgy elkezdett reszketni amikor levettem a pelust, hogy megnézzem, mint még soha! Azt hittem játszik, de nem... :( Gyorsan visszaöltöztettem, kicsit még játszottunk és jöttünk is kifelé..
Azóta itt játszunk, de most Levike is felébredt...
Livikén egyébként komplett ruhacserét kellett végrehajtani lefekvés előtt, mert úgy leteázta magát, hogy még a bodyja is olyan volt. :( Tegnap vettem új szelepes betétet a cumisüvegjeikbe, ki is cserélem, hátha azért folyik már annyira, mert elgyengült benne a gumi. Mondjuk rázzák is és dobálják, nem is csoda, hogy kifolyik. Na meg fordítva kapják be, akkor is jobban jön, mint rendesen.

Ennyi egyelőre, később jövök. Szerintem csak este.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)