2010. szeptember 24., péntek

Pénteki helyzetjelentés

A rossz éjszaka után reggel 8:45-kor ébredtem arra, hogy Livike már fent van és dumál. 9 óráig pihengettünk még utána felkeltem, készültem és hamarosan már mindketten ehették a kajájukat az ágyaikban. Apa még félálomban volt, majdnem 10 óra volt amikor felkelt... :) Jó, hogy csak délre kellett mennie dolgozni. Holnap már 10-re megy. Nade a mai esténk most úgy néz ki jobb lesz, legalábbis már mindketten alszanak, ami mondjuk semmit nem jelent még, nem akarom elkiabálni! :(

10:40-kor kezdtünk sétálni először az udvaron, majd 11:20-kor az utcára is kimentünk. Itt volt ma a Dédi, Őt kísértük ki, Livike egész sokáig ment utána. :)))
11:45-kor kezdtük adni a tízórait. Mamával beszéltük, hogy lehet, hogy ilyenkor már az ebédet kellene adni, a gyümölcsöt meg akkor, amikor felkelnek... Hát, lehet, hogy igaza van. :) Elvileg a gyerekek "jókor" alszanak (12 és 13 óra között szoktam letenni Őket), az már elvileg ebédidő lenne. Nem 14-15 óra körül kellene ebédelni. :(
Bár akkor nem is 8 és 9 óra között kellene a reggeli tápszert enniük. :) De csak emiatt ne keljenek korábban, aludjanak csak reggel, amíg tudnak! :)
Na, majd meglátjuk, bejön-e ez a módszer így, ha egyszer is kipróbáltuk.

12:05-kor tettem le a gyerekeket aludni. Livike mellé odafeküdtem a macira, szépen evett, majd hasra fordult és el is aludt 12:20-kor. Ekkor jöttem ki.
13 órakor már fent is volt sajnos, nem sokat aludt ma sem a KicsiLány. Pedig úgy tudna nőni, hízni, fejlődni, ha jó sokat aludna!
Kihoztam, bementünk Mamáékhoz, a konyhában/előszobában voltunk, nézegettük a tegnapi képeket a gépen. (többek között ezt is csináltuk) Livike ügyesen mondta, hogy Apa, Mama, Papa, meg Aja is volt.. na ezek szerint az mégis én lennék. :))
14 órakor Levike még mindig aludt, többször kijöttem ránézni...
Mama töltött paprikát főzött ebédre, de volt még borsófőzelék is, Livike ezeket ebédelte. :) Mindenből evett, nem is keveset! Kezdte a borsófőzelékkel, majd kapott még húsgombócot is paradicsomszósszal, nagyon ügyesen és sokat evett. Mama már aggódott, hogy nem lesz-e baja, hogy ennyit eszik, de csak kérte és kérte és kérte. :) Hát egyen akkor! :)
Levike végül 15 órakor ébredt fel! Jó sokat aludt, de jól is tette! :)
Ő is megebédelt, bár közel sem annyit, mint Livike. A borsót alapban nem szereti, de azért megkóstolta. :) A paradicsomot egy kanál után kiköpte, nem is erőltettük, hisz múltkor az üveges kaja is paradicsomos volt, ami visszaköszönt. :( Így húsgombócot evett nagyon enyhén beparadicsomozva, valahogy nem volt az igazi a mai ebédelése Levikének. Nem volt éhes, vagy nem tudom.. nem kért semmit még Mamától sem. :( Talán a fogzás miatt eszik kevesebbet, Livike is így szokott lenni olyankor.
Majd bepótolja. :)

A mi ebédünket két részletben oldottuk meg: először Papa és én ettünk, Mama vigyázott Livikére, próbálta altatni, mert álmos volt, de végül semmit nem aludt. :( Levike bent volt velünk az utazóágyban. Mikor végeztünk kijöttem és Mama ment be enni, Levi még mindig ott maradt.. :) Én sem tudtam elaltatni a Lányt, így lemondtunk róla, hogy a mai 40 perces alvásánál lesz még több is estig.
Mikor Mama is megkajált kihoztam Levit is és közösen játszottunk. :)

17 óra körül elmentem a postára meg a kisboltba, addig Mama volt itt a gyerekekkel.
Miután haza értem megintcsak játék, jókedv, néha kis nyűglődés volt a program, de alapban jól telt a délután és az este.
Papa is lejött, hozta a gitárját és zenélt, énekelt a gyerekeknek. Nagyon tetszett Nekik! :) Levikét nem lehetett szabadjára engedni, mert egyből ment volna "szerelni" a gitárt.. :)))))
Livike táncikált, majd amikor vége lett egy dalnak kis hatásszünet után közölte, hogy "Nnnnna!" Ez volt a végszó.. :) Ha valami nem tetszett, akkor már az elején vagy közben mondta. :)))
Levike is szépen mondta, hogy "Papa" meg "Apa", Tőle még nem is hallottam ezeket a szavakat. Mindig csak "Mama" volt eddig. :) Van már "kaka" is, bár ezek a rövid k betűs szavak némi képzavart okoznak mindkettőjüknek.. :) Livike a kukára azt mondja, hogy "kuku" vagy "kuko", Levikétől pedig mikor kérdeztem este, hogy lesz-e kaka (mert pukizgatott a pelenkázón meztelenül:D) mutogatott arra bizonyosra, de mondtam, hogy az nem kaka, hanem kuki. :))))
Amúgy ha betermel a pelusba akkor utána mutogatja és néha már mondja is, hogy kaka. Kár, hogy nem előtte. :)))

Úgy eltelt az idő a gitározgatással, hogy már 19 óra volt, amikor elkezdtük adni az uzsonnát, ami már vacsora lett így. :) Jó sokat ettek, joghurtot ma nem adtunk, úgyis nemsoká fürdés következett már, nem nagyon szaladgálták volna már le a kaját, sok lett volna éjszakára szerintem. :(
Kicsit még játszottunk, a fürdést 20 órakor kezdtük Mamával.
Livike picit visított csak amikor ki kellett jönni, de nem volt gond. Levikével egyébként se volt semmi ma sem szerencsére. :)
Mivel Levike már nagyon ette megint a kezét egész nap, valamint este egyszer közel állt a tegnap esti állapotához - rohangálás, toporzékolás, őrült rágás -, fürdéskor mindketten kaptak 4 ml Nurofent. Az legalább fájdalomcsillapító hatású, talán nyugodtabban alszanak az éjjel.

Apa 21:15-körül ért haza, épp vége lett a filmnek. 22 óra körül valaki tűzijátékozott, ami miatt a kutyák megkergültek, a Berci is ugatott mint a hülye, és hol máshol kezdte volna, mint az ablakunk alatt. :( Livikét fel is ébresztette! :( Szerencsére visszaaludt, de csináltam még 90 ml tápszert, mert nyammnyammolt és nyomta a kezembe az üres üvegét. :)))
Azóta nyugalom van. Még. Remélem marad is! Ha mégsem, hát majd megírom holnap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)