2011. január 31., hétfő

... és a folytatás

Livike 14:40-kor ébredt, nem tudtam már visszaaltatni, így kivettem, Levikét pedig betettem gyorsan az ágyába, mert egyből Ő lett volna a Kisasszony piszkálódásának célpontja.
Sajnos sokat nem alhatott már a helyén, pedig biztos tudott volna, de Livike felkiabálta. :( Így kb 14:55-ig alhatott.
A délután elég lassan akart eltelni, folyton el kellett valamivel terelnem a figyelmüket, hogy ne a dobálózás, tévé és szekrény kemény tárgyakkal történő ütögetése legyen, na és ami a legrosszabb, hogy ne egymást csépeljék szintén kemény tárgyakkal, mint pl a rajztábla vagy az építőkockák.
Ma kétszer is elkérték a szatyrot, amiben az építők vannak, kb 5 percig le is kötötte Őket, utána már ment a dobálózás, úgyhogy kollektíven elpakoltuk: én tartottam a szatyrot, Ők hordták egyesével bele az elemeket. Bevallom, csaltam, mert közben én is pakoltam... nem tudtam volna kivárni, mire Ők odahordják. :) Főleg úgy, hogy kifelé is szedték néha. :D

16 órakor adtam alma-banán-piskóta gyümölcspépet, amit elég jól meg is ettek, egy pici maradt, de szerintem ha a Sesame street-et megvártam volna (kb fél óra) akkor simán meg is eszik mindet! :) Ma valahogy az sem kötötte le Őket sokáig, kijönni legalábbis nem tudtam, együtt néztük az ágyon ülve.

17:40 körül már az uzsonnát adtam, ma virslit főztem, mert nem volt más, és bár Mamáék hamarosan jöttek és előtte kérdezték telefonon, hogy mi kell a boltból, már késő volt, mert feltettem főni a virslit. Holnap majd esznek sonkát. :)
Épp hoztam ki Őket a székeikbe, amikor bejött Papa a tejjel meg a sonkával, Ő arra gondolt, hogy majd később esznek, és majd akkor tud "meglógni", ha elkezdtek enni, de így ez nem jött össze. :) Vagyis mégis ki tudott menni, mert kb 5 perc múlva bejött Mama, úgyhogy Papa ment, Mama maradt egészen fürdés utánig. Ez kb 20:15-öt jelentett.
Az evészet olyan felemásra sikerült: Levike megevett kb egy egész virslit, Livike csak egy felet, ettek hozzá sajtos kiflit is, majd még bent a szobában is csipegettek virslit és megettek egy egész almát feldarabolva.
19 órakor még egy epres joghurt is bement, a gyógyszeres és vitaminos teák is, bár a Béres-Cebionosat ma Levike szinte egy-az egyben kiborította.. :(

Elég rosszak (tudom, a gyerekek nem rosszak, csak elevenek) voltak ma. :(
Szerintem már Mama is örült, hogy vége a napnak, mert nagyon fárasztóak voltak. :(
Este még ki is kellett porszívóznom, mert még délután szétszórták a ropit, bárhova léptem, vagyis ha tenyereltem... morzsába akadtam és idegesített. Viszont a gyerekektől nem igazán lehet porszívózni, folyton ott járkálnak előtte, állítgatják a fordulatszabályzót, úgyhogy Mama betette Őket Livike ágyába, pár percet csak kibírnak benne. :) Livike nagyon sírt, így átkerült Levi ágyába. Na azt az örömöt! Mindketten viháncoltak, új volt a dolog, Levike még alvást is imitált Livike helyén.. :) Estére azért nem mertük megkockáztatni, hogy egymás ágyában aludjanak, mert esetleg ha Levike el is aludt volna, Livike nem biztos... Neki már szerintem nagyon megszokott a saját ágya, na meg az, hogy odafekszek mellé a macira.

Fürdés előtt már álmosak voltak, reméltem, hogy hamar alvás lesz.
Livikét én fürdettem, el is kezdtem törölni, de Mama átvette, mert igencsak ficánkolt és nem akarta hagyni, hogy a szemét kitöröljem kamillával. :(
Nem volt vészes már ma, de azért egy kevés csipa és váladék volt még, nem árt lemosni, ahogy engedi.. Ha nem engedi, akkor is legalább reggel és este muszáj.
Levikét is én fürdettem, Őt is Mama törölte, mert ilyenkor nem tűri, hogy ne Mama öltöztesse. :) Közben megágyaztam, elpakoltam.
Livike 20:30 körül már aludt is, feküdtem mellette egy kicsit, de látszott, hogy már nagyon álmos, egyszer gondolt egyet, befordult a fal felé és még mindig úgy van. Vagyis úgy volt 22:20-kor, ahogy kijöttem.
Levikét először az ágyába tettem, természetesen nem feküdt le, csak sírt, de a kaja a szájában volt, így nem volt nagyon hangos. :)
Pár perc után kidobta az ágyunkra a kaját is és a kutyáját is, akkor már jobban rázendített... Hiába kértem, hogy feküdjön le, csak nyújtózkodott. Picit hagytam, hadd érezze, hogy ha kijöhet végre, akkor "jó lesz" és értékeli majd. Na igen.. :D
A filmet megnéztük, akkor már mellette feküdtem, Ő jól elmagyarázgatott, hogy "Aja, Mama... Mama eeeee." és hasonló dolgok. Szóval azt magyarázta volna szerintem, amikor Mama itt feküdt, én az egyik, Ő a másik oldalon, de most Mama nincs itt, Ő elment, és itt ment ki, mert ide mutogatott a konyha irányába, majd méltatlankodott szomorú sorsán, hogy csak velem kell beérje estére. :D Aludni esze ágában nem volt.. Vigyorgott, odafordult hozzám, simogatta az arcom, majd mart is, a szemem húzogatta, a számba akart nyúlkálni, majd a mutató ujját sajnáltatta kicsit, nem tudom mit csinált vele, de adta oda, hogy pusziljam, de előtte sziszegett is hozzá.. Nem tudom mikor és hova üthette be. :)
Amikor elfogyott a kajája, azt hittem el fog aludni, de két perc után közölte, hogy neki még kaja kell, úgyhogy jöttem is 120 ml repetáért... Addig lement az ágyról, pakolászott, mikor beértem még előadta a kaka dolgot is, mármint, hogy nézzem meg, mert kaka van. Megnéztem, nem volt. :) Pedig nekem is gyanús volt, mert megint állt a tévé előtt egy ideig, majd szag is volt, de biztos csak a szél távozott. Azt mondjuk hallottam is, mindig vigyorogva fordult hátra, hogy hát igen, ez történt. :)
Délután egy elég hangos dudálás után rendesen kereste, hogy mi volt az, nézett maga mögé, forgolódott... :D
A lényeg, hogy 22:20-kor, amikor Apa hazaért, már pár perce csendben és mozdulatlanul feküdt, tehát elaludt. Egyébként én is majdnem...
Ahogy kijöttem, szétnézett, picit fészkelődött, de vissza is aludt hamar.
Letenni még ezután fogom. Ha sikerül.
Ha nem, akkor marad hálótársnak éjszakára.
Jobban örülnék az első variációnak. :)

Megyek én is, mert holnap Apa 6-ra megy dolgozni, egyedül viszem a reggelt és a délelőttöt....
Ahogy tudok jövök. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)