2011. január 3., hétfő

Hétfő eddig

Az éjjel minden rendben volt. Livike ébredt elsőnek 7:30-kor, kivettem, jól elmászkálgatott, de még rövid időszakokat tudtam aludni Tőle. :)
Levike 8 órakor ébredt, Őt is kivettem, majd végül 8:20-kor keltem fel. Apa már Livike előtt kijött, valószínűleg arra ébredt fel a Lány is...

9 órára már rendbe voltak téve, ki is takarítottam, Apa 10-re ment dolgozni.
A tegnapi ebédjükhöz főztem krumplit és répát, hogy több legyen és nem is ugyanazt egyék. Hát... nem ették ugyanazt, ugyanis ez így egy az egyben nem kellett egyikőjüknek sem! :((
Pontban 12 órakor kezdtem adni, Mama is épp akkor jött be, Tőle sem kérték...
Livike már egyből a desszertet kérte volna, de ezt így nem lehet, hogy csak azt eszi! :(
Papa hozott friss kenyeret, így májkrémes kenyérrel próbálkoztunk, de az sem volt jó, majd kaptak sült husi falatkákat, azt úgyahogy ették... sajt sem kellett...
A tórórudi+tejszelet kombinációval persze semmi baj nem volt! Azt ették volna még kétszer ennyit is, ha kapnak.. :(
Teát csak pár kortyot ittak.

13 órakor tettem le Őket aludni.
Livike 14 órakor ébredt, kivettem, lefeküdtem Vele a mi ágyunkra a nagy macira, ott megette a maradék tápszerét majd szépen elaludt. Még én is egy kicsit. :))
14:40-kor jöttem ki, Ő még mindig ott alszik, Levike pedig a helyén. :)

Nem tudom mit kellene Nekik holnap főzni, amit meg is ennének.
Valamit majd kitalálok.

Most ennyi, később még jövök. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)