2011. január 8., szombat

Néhány szó még a mai napról...

Ahogy itt befejeztem az írást Mamáék hamarosan haza is értek. Levike épp mérgelődött és kihajigálta a lapjaira szedhető formabedobó kocka oldalait és elemeit a konyhába... Egyenként. :)
Papa jött be elsőnek, mondta, hogy szerinte menjünk ki levegőzni amíg nincs sötét, mert még jó idő van. Mentünk. :)
Livikének megint volt egy híg széklete... Levikének nem volt reggel óta, hányás sem volt szerencsére senkinek.

Livike annyival több időt töltött kint, amíg Levike is elkészült, - Mama öltöztette - majd Papával vittük ki Őket az utcára sétálni. Persze ez inkább rohanás volt, mindig attól félek, hogy véletlen hasra esnek/felbuknak valamiben/összeakad a lábuk és összetörik magukat az aszfalton. :(( Szerencsére nem volt semmi ilyen.

15:45-kor jöttünk be. Nem néztem az órát, viszont Apa épp akkor hívott, azért tudom, hogy hány óra volt. (megnéztem a telefonomban) :)
16:15 körül bejött Mama, itt is maradt fürdés utánig...
Próbáltunk adni reszelt almát répával: nem jött be. Levike ráadásul kiütötte Mama kezéből a tálat, így megint lehetett szőnyeget takarítani, bár ez egy fokkal jobb, mint amit mostanában takarítottam Levike után...
Teát szerencsére ittak, estig megitták a második 3 decis Normaflore-os teát, valamint kb másfél deci simát is.

16:40 körül kihoztuk Őket a székeikbe hogy egyenek már valamit, mert ez így nem lesz jó, hogy szinte semmit nem esznek két napja. :(
Sovány sonka, pirítós kenyér, na és az elején a sima főtt rizs volt a "menü". A rizst kiborították, szétszórták, Livike a sonkát nem ette csak a kenyérből valamennyit, Levike evett mindkettőből, magához képest nem sokat, de a mostani evészeteihez viszonyítva jól evett.
Livike megevett kb fél háztartási kekszet is, majd amikor kivettem, hogy viszem be Őt is a szobába, az etetőszékben állva csipegetett... Én meg ott őriztem, hogy le ne essen. :) Jól megvariálja az evést....! :)

Bent ment a játék, a rohangálás, megint úgy kellett őket leállítani, hogy pihenjenek már...
18 óra után nekiálltam csirkemellből pörköltet főzni, persze holnap még nem ehetnek ilyet, de lefagyasztom kis adagokban, nem tudok mást tenni, már nem állhat tovább a hús a hűtőben. :( Jó lesz majd pörköltnek tésztával, rizseshúsnak, tarhonyás húsnak, akár gulyáslevesnek, mittudomén... Főzelékekhez is jó lehet feltétnek, már ha úgy megennék a főzelékeket, mint ahogy nem eszik... :(

19 óra után végeztem, szépen készítettem is elő a fürdős cuccokat meg a kaját is, Mama szerint már eléggé álmosak voltak, ki is fáradtak. Ő is, hirtelen sok volt a két napi betegség, a sok fekvés után a taggyűlés, majd pihenés nélkül itt lenni nálunk. :(

19:25-kor kezdtük a fürdetést. Livikét én fürdettem, de Mama vette ki a kádból és utána rendezte, Levikét szintén én fürdettem, de Ő törölte...
Megágyaztam és elpakoltam a kádat meg egyebeket.

Mindketten szépen a helyükön vannak és alszanak. Bár az előbb miután óvatosan benéztem Livike mondogatta, hogy "Apa, apa". Biztos azt hitte, hogy Ő jött, mert ha fent van akkor is mindig szólítja. :) Remélem azóta már vissza is aludt a KicsiLány. :)

A betegséggel kapcsolatban a mai nap összességében jól telt, leszámítva az evést, vagyis inkább a nem evést... de már nem volt hányás, hasmenés jellegű széklet is 2:1 arányban (Livi:Levi) fordult elő.
Csak ennél rosszabb ne legyen! Majdcsak helyrejönnek már.
Enni kell nagyon, mert Mama szerint látszik, hogy fogytak, nem tudom, ha nem felejtem el, holnap megmérem Őket.. Az a baj, hogy olyanok mint én, hogy lefelé könnyen megy a "kiló", felfelé viszont nagyon nehezen. :(

Ennyi mára.. holnap jövök.
Levike felébredt.... Hátha visszaalszik, ha nem, akkor kiveszem a nagy ágyra. Csak nehogy "baj" legyen.. még nincs itthon Apa, egyedül kell "ellátnom" ha taccsol, azt pedig nagyon nem szeretném. :( Na jó, nem is gondolok erre, mert még úgy lesz! Most már csendben is van, biztosan visszaaludt, de azért megyek és megnézem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)