2011. január 24., hétfő

Vasárnapi összefoglaló

Az éjszaka nem volt valami túl jó, most Levike volt a "soros", ma úgy tűnik Livike lesz, de hátha még elalszik és akkor alhatunk mi is.
Levinél nem igazán jöttünk rá, hogy mi volt a baja, hellyel-közzel aludtunk is, majd 5 óra körül le akartam tenni a helyére, de rögtön felébredt, így visszakerült közénk, ott is maradt reggelig. 6:15-kor már fel akart kelni, de sikerült rábírni, hogy aludjunk még... Livike 8:20-kor ébredt, velünk együtt. :) Levike csak 9:10-kor! Akkor is úgy, hogy melléfeküdtem, puszilgattam... :) Livike már kész volt, ette a kajáját az ágyában. Hát igen, aki éjjel legény, legyen nappal is az!

A délelőtt hamar eltelt, Apa volt vásárolni, Mamáék elmentek az idei veterán jármű túra útvonalát végigjárni, így a gyerekekkel csak 11:40 körül tudtunk kimenni levegőzni, amikor már Apa is hazaért.. Csak itt az udvaron voltunk, 12:20 körül jöttünk be, ma is jót levegőztek a gyerekek.
Tegnap is meg ma is eléggé fújt a szél, hogy most attól-e, vagy belement valami, vagy a szemészeten szedett össze valamit Livike, nem tudni, de koraeste óta folyik a szeméből a csipa... :( Egyből a kötőhártya gyulladás jutott eszembe, hogy csak nehogy az legyen! Egyelőre nem biztos, hogy az, bár Apa szerint igen. :((( Meglátjuk reggelre milyen lesz... Főztem kamilla teát, azzal már törölgettem a szemét, már amennyire hagyta. :(
Ráadásul ahogy utána olvastam, ha vírus okozza akkor nagyon fertőző tud lenni ez a betegség, simán végigmegy a családon, rossz esetben még újra is fertőződhet az, aki már benne volt, de már kilábalt...
Hát soha nem lesz már vége ezeknek a kórságoknak?! :(((
Ha ez tényleg az, amire gondoltunk, akkor tuti Levikére is át fog ragadni, mert az hogy ránk is, nem számít annyira....
Nem kezdődik valami jól ez az év. :(

Levegőzés után jött az ebéd, ami ma megint nem sok minden volt. :(
Apa csinált sonkás tésztát, abba éppcsak belekóstoltak.
Megkínáltam őket a tegnapi almafőzelékkel is, az eredmény szintén ugyanaz. :(
Nem kaptak túrót, semmit, hisztiztek, nem akartak semmit, így bevittem Őket a szobába. Ha nem esznek most mit tegyünk, majd esznek később... megtömni nem lehet Őket. :(
Livike elég hamar megnyugodott, de Levike képes volt vagy negyed órán át a rácsba kapaszkodva torkaszakadtából ordítani... hiába hívtam, hiába akartam felvenni, semmit nem engedett... :((
Apa közben csinált bundáskenyeret, én addig újra megpróbáltam az almafőzeléket adni már odabent. Livike meg is ette a kiszedett adagot, ami még mindig nem volt annyi, mint ami egy rendes adag lenne, de ennek is örültem, hogy megette, mivel tegnap bele sem kóstolt. Amikor elfogyott, kért még, de abból már csak pár kanállal evett meg. Mire végeztünk Apa is elkészült a bundáskenyérrel, így újra kiültettük a gyerekeket a székeikbe, mert azt odabent nem lehet adni...
Meglepő módon Levike evett többet, pedig máskor nem nagyon szokta szeretni. Nem tudtuk egyszerűen elképzelni, hogy miért nem evett előtte semmit, közben meg azért ordított, hogy újra kimehessen... Sőt, az udvarra akart kimenni, pedig azt hiszem eleget voltunk kint.

13:10 körül tettem le Őket aludni. Lélekben felkészültem rá, hogy megint nem lesz alvás, mint ahogy az utóbbi napokban történt, de meglepő módon szinte azonnal elaludtak mindketten az ágyaikban, sőt Livike még a karomban. :))
Livike 14:40-kor ébredt, de úgy, hogy ott voltunk Vele, elég jól elvolt, nem háborgatta Levikét.
Levike ma nagyon nagyot aludt, 16:40-kor ébredt fel! Akkor is már csak azért, mert felkapcsoltam a villanyt, hogy most már tényleg ideje felkelni, mert este fogunk nagyon rosszul járni, ha nem alszik el....
Ettek almát, majd 17:25 körül uzsonnát is kaptak, mert már nagyon követelték. :)
Párizsit ettek és sajtot, valamint a maradék bundáskenyeret is elcsipegették. :)

18 óra körül mentünk be a szobába, jó nagyot játszottunk, próbáltuk fárasztani Őket, de főleg Levikét! :)

20 órakor kezdtük a fürdést, ma mindkettőjüket Apa fürdette meg, mert amíg Livikével elkészült én kamillateát csináltam, hogy legyen, ha törölgetni kell a szemeit..

Az este elég jól indult, Livike a helyén volt, aludt is hamarosan, Levike a mi ágyunkon volt ma is kezdettől, Ő kb 22:00-kor aludt el... Azt hittük Ő lesz a nehezebb eset, hogy sokat aludt délután, de nem így lett.

Livike 22:30-kor felébredt, és azóta sem hajlandó aludni! Gondolom kínozza a foga, arról a füle, és most még a szeme is viszkethet... Törölgetni nem igazán engedi most sem, de azért próbálkozunk :(
Levikét háromszor próbáltam a helyére tenni, de mindig felébredt...
Livike időnként űgy tűnik elalszik, de utána újra fent van, sír, forgolódik, lemászik, visszamászik, a kiságyról pedig hallani sem akar egyelőre...

Ezt a bejegyzést nagyon sok részletben írtam meg, még 22 órakor elkezdtem, de csak most tudtam befejezni.. :(
Szóval ez van.
Nem tudom, hogy alszunk-e egyáltalán ma éjjel, ha mindketten a mi ágyunkon maradnak, akkor nem tudom én hova férek még el...
Most ez még a távolabbi gond, egyelőre az kell, hogy mindketten aludjanak, meg a kb 5 perccel ezelőtti felállás szerint mindketten fent voltak, perpillanat csend van.
Meglátjuk.... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)