2011. január 17., hétfő

Hétfő eddig

Levike az este 23 óra körül aludt el, nem volt még éjfél sem, amikor a helyére tettem. 1:30-ig bírta, akkor nagyon sírt, de próbáltam simogatni, mégsem nyugodott le, így 2 óra körül kivettem magunk közé, ott aludt reggelig, ami most 6:55-kor kezdődött, mert Livike akkor ébredt és már nem tudtam visszaaltatni. :(
7:20-kor keltünk fel, hamar rendbe is lettek téve...

Apa ma és holnap a volt kollégáját helyettesíti annak jelenlegi munkahelyén, amúgy igazából csak pénteken kell mennie dolgozni, most két szabadnap ugrott, de legalább ebből is lesz némi pénz. :)
8:20-körül indult, gondolom valamikor este felé jön, vagy ki tudja mikor, azt a helyet még nem ismerjük ilyen téren, hogy ott hogy is megy a munka, a beosztás.

A gyerekek egész délelőtt elég nyűgösek voltak. :( Semmi nem volt jó. A vitaminos teát Levike szinte egy az egybe magára borította, úgyhogy öltöztethettem át, mert mindene tiszta tea lett. :( Ma már kétszer volt széklete, olyan se nem híg se nem kemény jellegű.. Neki még nem az igazi most sem a dolog. :( Livikének még nem volt ma semmi.

Vártam, hogy teljen az idő, még 10 óra sem volt, de ahogy látták, hogy tisztítom a csizmájukat a sártól, már kiabáltak, hogy mennének ki.. Persze szépen sütött a nap már akkor is, de nem úgy van, hogy fogom és viszem Őket, kell hozzá Mama is ilyenkor, Ő meg akkor még tuti nem ért volna rá. Utána se nagyon, de azért 11 órakor csak kimentünk, kb háromnegyed órát ma is kint voltunk. Először az utcára mentünk, majd itt az udvaron is járkáltak, levegőztek, játszottak. :)

12 óra után pár perccel már kapták is az ebédet. Előtte mindkettőjüknek hajat kellett szárítani, mert úgy leizzadtak a sapkában... Most már nem féltek úgy a hajszárítótól, mint legutóbb.

Ma is a húslevessel próbálkoztunk, meglepően elég sokat megettek mindketten. Leginkább a sűrejét ették, a levét pedig itták pohárkából, vagy elfogadták kanálból. Ketten egy túrórudit is megettek csoki nélkül. Ennyit jelent, hogy most nem ették tele magukat kakaós keksszel, csak kb 5 db sima háztartási kekszet és néhány szál ropit ettek délelőtt.

12:20 körül tettem le Őket aludni egy kis tápszerrel.
Livike hamar elaludt, Levike nem akart, sírt Mama után, hogy kiment. :(
Kivettem, odafeküdtem Vele a mi ágyunkra, de ahogy kijöttem fel is kelt és indult pakolni a játékokat. Kb 10 perc múlva ahogy benéztem, mert nagy volt a csend, láttam, hogy odafeküdt Livike mellé a földre a nagy macira és alszik. :))
13 óra körül betettem az ágyába, mert azért a földön hideg van, hiába takartam be, alul jön a hideg... Livike 13:15-kor ébredt, nem aludt vissza, így Ő most rajzol, kirakózik. Amíg marad addig itt vagyok, de szerintem percek kérdése és mehetek is be, mert nem szeretném, ha Levikét felébresztené. Legalább Ő aludjon normálisan. :)

Most hirtelen ennyit tudtam írni, majd később jövök, lehet, hogy csak este valamikor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)