2011. január 9., vasárnap

Vasárnapi összefoglaló

Kezdjük azzal, hogy a gyerekek kedve a régi, a rosszalkodásuk is a régi, az étvágyunk viszont még nagyon nem az, ha így folytatják elfogynak. :( Ma 2:1 arányban volt hasmenés jellegű termékük, Levike vezetett. Akárhogy gondolkodom, nem tudom, hogy Livikének csak egyszer volt-e, vagy kétszer. :( Szerintem egyszer... Azonnal nem írtam fel, bele is kavarodtam...
Az biztos, hogy hányás, rosszullét, semmi nem volt. :)
Az éjszakát végig aludták, Levike ébredt elsőnek 8:10-kor. A szagokból ítélve igyekeztem készülődni, mert nagyon büdös volt.... Meg is volt az oka, tele volt a pelus. :( A következő az ebéd utáni rövid alváskor volt, 13:30 körül. Livikének szerintem csak 16 óra körül volt egyszer, de az hú.... :(

Rendbetettük Őket, majd ki is takarítottam gyorsan, mivel Apa 11-re ment ma is dolgozni, így gyorsan még elmentem a Sparba, 10 óra körül értem haza...

A gyerekek elég jól elvoltak, bár ott kellett lenni Velük, mert folyton verekedtek, Livike már néha rendesen fél, hogy mikor és mivel fogja Levike megütni. Na, Őt sem kell félteni, mert ha nem is rögtön, de később kamatostól visszakapja Livikétől.
Nem jó ez így....

Majdnem dél volt, amikor jött Mama, hogy vigyük ki Őket levegőzni. Úgy is volt, kb negyed órát biztos kint voltunk. Utoljára azért is indultunk már befelé, mert Livike elesett, szerencsére nem lett baja, mert lazán fogtam a sálját hátul, amúgy biztos beveri az orrát, de így a sálnál fogva megtartottam. :)) Csupa sár lett a ruhája meg a keze, nem is ellenkezett, hogy bejöjjünk és menjünk kezet mosni. :))

12:30 körül kezdtük adni az ebédet. Mama és Papa ma közösen főztek gulyáslevest és fánkot. :))
Persze ezek még nem valók a betegség után, de azért kaptak egy kis összetört zöldségfélét, kicsi hússal, külön főzött répalével... Nem nagyon kellett természetesen. :( Előtte pedig Mama direkt csinált répalevet megpárolt és leturmixolt répából. Próbáltam adni vízzel, majd teával hígítva, végül csak a sima (Normaflore-os) teát itták, a répásat nem. :(
A mai ebéd megint nem volt túl sok. Ettek egy kis bagettet, Levike azért többet megevett a kajából is, mint Livike.

12:55-kor tettem le Őket aludni egy kis tápszerrel.
13:30-kor Livike már fent is volt, azt hittem betojt, mert éreztem a szagot... Nem volt semmi, persze visszatenni nem tudtam az ágyába, letettem a mi ágyunkra a macira, melléfeküdtem, szerintem szépen visszaaludt volna...
Közben hívott Mama, hogy menjek enni, nem is gondolta, hogy már fent lehet bármelyikőjük is...
Livikét bevittem, de amíg ráadtam a szandált Levike is felébredt, gondoltam majd visszaalszik, bedugtam a bébiőrt.. Ahogy beértem a lánnyal már jöhettem is ki, mert keservesen keresett bennünket.... (Livike is "aja" egyelőre Levikének, pedig mindig mondjuk, hogy mi a neve:D) A szag okát is megtaláltam Levike pelusában.... Szerintem azért nem tudott aludni. :(
Persze ment a pakolás bent Mamáéknál, rajzoltak, megkóstolták a fánkot is, de nem kérték. Elvileg látszott, hogy éhesek lennének, de mégsem esik jól semmi. :(

15 óra körül jöttünk ki, Papa hozta Livikét, majd itt is maradt, 18 óra körül ment be. :) Játszottunk, én közben kivasaltam egy csomó cuccot, majd megint játszottunk, közben megvolt Livikének is a mai hasmenéses adagja... Mikor múlik már el? Nem tudom mit kellene már enni adni Nekik, amit meg is esznek, de nem is hajtja Őket... :(
A tea ivászattal elégedett vagyok, mert ma sikerült meginni 2x3 deci Normaflore-os teát majd még 3 deci simát is. :)

Mikor Papa kiment, - vagyis inkább azért ment ki akkor, mert így meg tudott lógni hisztizés következménye nélkül - megkíséreltem uzsonnát adni a gyerekeknek.
Ja, majdnem elfelejtettem, hogy 17 óra körül megettek majdnem egy egész (kis) szem almát is. :) Szóval az uzsonna: sonka, sajt, bagett falatokat kaptak, Levike gyorsan evett és viszonylag sokat, féltem is, hogy nagyon gyors lesz a tempó, de szerencsére nem lett semmi baj! Livike a sonkát nem nagyon ette, de a többit igen.

Játszottunk, telt az idő... mindketten rajtam akartak ülni, rohangáltak, a kedvükön egyáltalán nem látszott, hogy bármi bajuk volt/van.
Mama 19:30 körül jött be, még volt egy kis kirakózás, hajrázás és 20 óra körül kezdtük is a fürdetést.
Ma is úgy volt, mint tegnap, hogy mindkettőjüket én fürdettem de Mama törölte és öltöztette. :)
Mindketten szépen elkezdtek enni, Livike szerintem 5 percen belül aludt is... Remélem azért evett, mert ha nem, akkor fel fog ébredni a kaja hiány miatt. :(
Levike is jól elvolt egy ideig, de hallottam, hogy nem alszik még.
21:40 körül már nyekeregni is kezdett, bementem, láttam, hogy kidobálta a hálózsákot, a kajáját meg a kutyáját. Kérdeztem kér-e még kaját, bólogatott, így csináltam még repetát és kitettem a mi ágyunkra. (visszaadtam a hálózsákot)
Azóta nyugi van. Remélem már alszik is és hamarosan letehetem a helyére.

Nagyjából ennyi lenne mára...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)