2011. január 5., szerda

Nyugalmas folytatás... :)

Levike 15 óra után ébredt fel, jól elvoltak, nem volt semmi gond.
15:20 körül Papával elmentünk pelenkát venni, előtte a könyvelőhöz is, mert eredetileg oda ment volna, csak egyúttal mentem én is, mert fontos volt ma pelenkát venni... A vásárlással hamar megvoltam, hazafelé a postára is beugrottam, 17 óra körül értünk haza.
A gyerekek szinte észre sem vették, hogy bejöttem. Csend volt, nézték a tévét. Végig ilyen jók voltak...! :)
Ettek mandarint és szőlőt is, Livike evett többet Apától.

18 óra körül főztem virslit, hátha megeszik uzsonnára... Kettőt megettek, vagy mondjuk egy és háromnegyedet, mert volt a földön is... Levike evett többet.
Apától kunyiztak még egy kis kaját, mert Ő is evett, csirkepörkölt nokedlivel volt a "menü", ebből a nokedlit ették, azt is inkább Levike.
Kaja után a szobában két doboz epres joghurtot ettek meg a szokásos egy helyett! Ezt kb egyformán ették, 1-1 dobozzal. A "nem normális" kaják közül talán ez ér a legtöbbet. (túrórudi, tejszelet, krémtúró és társai tartoznak még ide) Teát is ittak.

Játszottunk, jól elvoltunk, ma tényleg kevés vita és veszekedés volt, szinte furcsa...
20 óra körül kezdtük a fürdetést, Livike az utolsó időszakban jól betermelt, úgyhogy igyekeztünk, mert már kezdett elviselhetetlen méreteket ölteni a "szag". A joghurt megtette hatását szerintem. :))
Livikét Apa fürdette, majd Levikét is, mert úgy elhúztuk az időt a vetkőzéssel - inkább szaladgált Levike, teljesen meg volt kergülve -, hogy már kész is lettek Livivel, így vitte Őt is fürdetni... Én ágyaztam, majd pakoltam.

20:20 körül már mindketten ágyban voltak, ettek, Livike hamarosan el is aludt.
Levike 20:40 körül már a falvédőt legelte, miután a hálózsákját már levette. A kajája elfogyott, kihalásztam Livike alól - mert ráfeküdt - az Ő kajáját, azt adtam Levinek a mi ágyunkon visszaöltöztetés után.
Megette, szépen nyugton volt, feküdt és nézte a filmet. :)))
Miután elfogyott és még nem aludt el, ficánkolni kezdett, meg nyammogni is, úgyhogy csináltam még repetát, azzal szépen el is aludt, a felét sem ette meg!
Az előbb tettem le a helyére. Kicsit felébredt, és mondogatta, hogy "kaka kaka". Hmm.. Most vagy álmában kakil, vagy fáj a hasa, vagy nem tudom... ilyet még nem csinált, hogy félálomban beszéljen. :)))

Megyek én is aludni, mert holnap én leszek az "ügyeletes" már reggel is, Apa 6-ra megy dolgozni, a délelőttöt kb egyedül töltöm a gyerekekkel, kell az erő, a pihentség. :))

Holnap jövök valamikor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)