2011. január 15., szombat

Alszanak! :)

Nem gondoltam, hogy ennek is tudok örülni, hogy van napközbeni alvás.
Játszottunk, folyamatosan ették a kekszet, a ropit, Livike megitta a vitaminos teát, Levike még mindig nem mindet. :(
12 óra sem volt még, amikor mutogattak kifelé a székeikre, hogy ott akarnak enni, nem jó ha beadom a ropit.
Hát legyen. :) Sonkát vágtam fel és pirítottam kenyeret, vékonyan megkentem vajjal.
Livike elég jól evett, Levike inkább csak a sonkát. Egy Aktiviát is kibontottam, de abból két kanálnyinál több nem ment. :( Hátha délután megeszik...

12:30-kor tettem le Őket aludni 150 ml tápszerrel. Levike először lefeküdt, majd kikéredzkedett... most a mi ágyunkon alszik.
Livike is felállt, de mondtam, hogy feküdjön le, én meg jövök összetakarítani, mert a kevés evés ugyanannyi morzsával meg kosszal jár, mint a sok...
Mire benéztem már aludt Ő is.

Livikének is megvolt ma az első széklete 11:20-kor. Nem kemény, de az a majdnem jó kategória volt.

Itt tartunk most...
Később jövök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)