2011. január 3., hétfő

Rossz evés, nehéz elalvás... hétfő folytatás

Meglátjuk elég gyors leszek-e az írással, vagy átcsúszunk a keddbe..

Livike 15:05-kor ébredt, Levike kb negyed óra múlva... Jó kedvük volt, nem sok gond volt velük fürdés UTÁNig.
Apa 16 óra körül ért haza, közben jött Papa, hogy itt legyen a gyerekekkel, hogy el tudjak menni a boltba. Nem tudta, hogy Apa közben haza ért, de azért bejött egy időre a gyerekekhez. :)
Mentem is, de jóval később, mert a benti gép még mindig nem tökéletes, és hiába próbálkoztam, még van rajta mit csinálni. :(
17:25-kor indultam el a Sparba, 18:15-re értem haza. Nagyon sokan voltak, máskor ennyi idő alatt egyúttal megjárom a postát, a gyógyszertárat és esetleg még a kisboltot is. :(

Mikor hazaértem a gyerekek épp uzsonnáztak, Apa csinált sajtos tojásrántottát, de nem sokat ettek belőle. :( Kenyeret meg óriásperecet ettek, így a mai normális kaja bevitelük kb egyenlő a nullával. :(
A gyümölcspépet még 16 órakor megkapták, de ma az sem fogyott el mind. :(
Teát ittak rendesen, arra nem panaszkodhatom.

19 óra után elkezdtem bermudát gyártani, vittem át Mamáéknak is, vagyis Mama akkor jött be épp, de Papának vittem, hogy maradt-e végül Mamának is belőle, nem tudom.
A gyerekek megettek egy nagydobozos vaníliás krémtúrót, tudom, helytelen, de valamivel lakjanak már jól.... Én, aki ellene voltam/vagyok az édességeknek! :((
19:30 körül Mama is bement, egy kis ideig keresték, de hamar megnyugodtak a gyerekek.

20:15-kor kezdtük a fürdetést Apával, mert nem tűntek álmosnak, bár a végén Livike már igen...
A fürdés rendben zajlott, Livikét Apa, Levikét én tettük rendbe.. (hű de értelmes mondat lett ez, de úgyis lehet tudni, mire gondoltam...:D )
20:45 körül már készen is voltunk, a film is volt ma már, persze korábban, mint már megszoktam, de azért legalább hallgattam, a végét meg már nézni is tudtam Livike mellett a macin fekve.
Mindketten levetkőztek, Livikét visszaöltöztettem, majd Levikét is, de őt ki is vettem a mi ágyunkra. Nem aludt el, járkált, pakolt. :( Livike megint levetkőzött, nem engedte magát visszaöltöztetni, kivettem Őt is, amivel egyértelmű lett, hogy itt alvás nem mostanában lesz. :(
Összevesztek a porszívó csövén, visszaöltözni még mindig nem akartak. :(
Levike kétszer kapott repetát, Livike egyszer.
22 óra után Livikét rendesen erővel kellett már felöltöztetnem, mert hideg volt keze lába, de ellenállt, visított, sikított, kapálózott! Csak sikerült valahogy rendbe tennem, a kiságyába fektettem, akkor kapta meg a repetát és megint melléfeküdtem.
Hamar elaludt. Ez kb 22:30-at jelentett.
Levike még randalírozott egy sort, majd Őt is felöltöztettem akkor kb harmadjára, be is tettem a kiságyba, mert hiába mondtam, hogy ha lejön az ágyunkról és nem fekszik szépen, akkor oda fog kerülni, nem hallgatott rám. Betettem, ordított. Hagytam. Csak nem fejezte be. Már a fejem is megfájdult - pedig nagyon ritkán szokott fájni - ettől az egész mizériától meg az idegtől, hogy folyton kiröhögnek. :( Mert ma este is azt csinálta Livike... :(
Levike végül 23 óra körül aludt el a mi ágyunkon - persze kivettem egy idő után -, még ott van, megyek is mindjárt és leteszem a helyére.

Ennyi lenne mára... és igen.. 0:02 van, lassú voltam. :) Nem baj. Van időzítő, maradjon csak hétfő a hétfő. :)))
Holnap jövök valamikor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)