2011. január 6., csütörtök

Csütörtök eddig

Éjjel minden rendben volt.
Apa 5-kor kelt, én következőleg 6:30-kor ébredtem arra, hogy Livike sír. Kivettem magam mellé. Nem nagyon maradt nyugton, járkált, néha befeküdt mellém, elvolt. Én még tudtam aludni 7:30-ig. Ekkor már Levike is fent volt, így Őt is kivettem.
Lustálkodtunk még, majd 8:10-kor felkeltem és kezdtem készülődni.
Hamarosan rendbe is tettem Őket, gyorsan ki is akartam porszívózni, de közben bekapcsoltam a gépet és elkezdtem rendbetenni a rendszert, mert eléggé nyögvenyelősen indult, már kilátásba helyeztem egy teljes format C-t, csak erre egymagam valahogy nem mernék vállalkozni. Így még az este kértem segítséget a gyakorikerdesek.hu-n, nagyon készségesen válaszolgatott egy illető, javasolt mindenféle karbantartó, eltávolító programokat, mert mint kiderült az összes választ ugyanaz a személy adta. :) Ma reggel ezeket próbálgattam, most úgy tűnik már jó, rendesen indul a gép, csak épp az idő ment el vele elég rendesen. :(

10 óra előtt jött a Dédi Mama, mármint itt volt már, csak ide hozzánk akkor jött le.
Gyorsan kiporszívóztam, addig Levikét lefoglalta a Dédi, Livike pedig végig aludta az egész takarítást, már előtte is elszunnyadt a reggeli kaja evése közben. :( Hát igen, korán kelt, hamarabb lett álmos. :)
Miután felébredt játszottunk, jó kedvük volt, bár Livike eléggé nyekergős volt, tüsszög is, már pár napja van minimum egy orrszívás mindkettőjüknek... :(

11 órakor indult el a Dédi Mama, egy kicsit játszottunk, majd épp kezdtem volna készülődni az ebédjükhöz, mikor jött Mama.
Nagyon belázadtak a gyerekek, úgyhogy hiába volt már dél, felöltöztettük Őket és kimentünk kb negyed órára az udvarra levegőzni. Két napig nem voltak kint, a harmadikon már muszáj...

12:20 körül kezdtük adni az ebédet, ma is a tegnapi levesből kaptak, Levike megette az adagját, Livike viszont alig akart enni valamit. :( Ő nem is érdemelt volna desszertet, de ha Levikének adok, nem tehetem meg, hogy Livinek pedig nem adok. :( Így mindketten megkapták a túrórudi+tejszelet adagjukat, Livike még azt sem ette meg mindet! Remélem nem lesz beteg a KicsiLány. :(

12:45-kor tettem le Őket aludni, azóta nyugi van, alszanak.
Itt tartunk jelenleg...
Később jövök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)