2011. január 18., kedd

Az orvos szerint nincs komoly baj...

.. még. Mondom én. Remélem nem is lesz! Főleg saját megnyugtatásomra mondtam, hogy csak el kellene vinni Levikét, hadd lássa orvos, nehogy lábon hordjon ki egy tüdőgyulladást vagy akármit... Persze Mama is mondta, szerencsére a logisztika is megoldott lett hamarosan Papának köszönhetően, mert el tudott vinni bennünket.
Mehettem volna Levikével gyalog, de ködös, szitálós, hülye idő volt, de a legfőbb indok az én félelmem volt, hogy nem merek elindulni még egy gyerekkel sem egyedül, mert mi van ha hisztizik, ha nem bírok Vele, stb... :( Tudom, nem számíthatok örökké Mamáékra, meg kell(ene) tanulnom egyedül is boldogulni a gyerekekkel, mert sajnos örökké Ők sem élnek... Bárcsak úgy lenne pedig! Na nem a segítség miatt elsősorban, hanem úgy általában gondolom, nem igazán tudom elképzelni az életet nélkülük. :(
De erről megint írhatnék egy kisregényt, ami jó nyavalygós lenne, nem idevaló téma.

Szóval... a délelőtt eltelt, elég nyűgöskék voltak, levegőzni nem tudtunk a rossz idő miatt, ettek pár szál ropit és kekszet is, nem sokat, csak valamennyit.
12 óra sem volt még, amikor kezdtük volna az ebédeltetést. Ma is a húslevest gondoltam ebédre, mert tegnap jól ették, Na igen. Ma meg nem. :( Livike még csak-csak evett valamennyit, de Levike egyáltalán semmit. Még egy eddig kedvenc üveges kaját is kibontottam, de azt sem kérte. Egyáltalán semmit!
Mivel aludni sem akart még egyikőjük sem, folyton kifelé mutogattak, mondta Mama, hogy beviszi Őket kicsit hozzájuk. Ekkor került szóba, hogy Levikét pedig az orvoshoz kellene elvinni, eléggé úgy tűnt, hogy nincs jól, sápadt is volt meg minden. :(

12:40 körül jött Papa, gyorsan beültünk és mentünk is.
Mama Livikét bevitte, jól elvoltak, azt mondta, semmi gond nem volt Vele, nem pakolt, nem rosszalkodott egészen addig, amíg haza nem értünk és meglátott bennünket. :)
Az orvosnál hárman voltak előttünk. Egyik gyerek betegebb volt, mint a másik, köhögtek meg minden. Remélem nem szedtünk össze még plusszban valamit.:(
Csupa tizenéves gyerek volt, és bár nem sokat várakoztunk, örültem, mikor végre bejutottunk a rendelőbe.
Az orvos meghallgatta a tüdejét, megnézte a torkát is, minden rendben van, bár a spatulával majdnem sikerült meghányatnia Levikét. :(
Írt fel egy gyógyszertári köptetőt, meg mondta, hogy vegyek Sinupret cseppeket. Egyéb gyógyszer nem kell, láz esetén Nurofen és ennyi. Rákérdeztem a Stodal-ra, nem is hallott még róla!
Ez a kanalas köptető kicsit megijesztett, mikor néztem itthon, hogy 3 év feletti gyerekeknek való. Gondolom azért kell belőle csak egy-egy kávéskanálnyi reggel és este, és remélem nem nézte el hogy mit ír ki!
A Sinupretből pedig háromszor 10 csepp kell. Nagyon keserű, megkóstoltam. Teába tettem, amibe egy kis méz is került. Sőt az első adagot még a reggeli vitaminos teájába tettem, mert még azt sem itta meg addig. :(
Tápszert is írattam, ha már ott voltunk.
A doki megint előjött a tej témával, mint egy éves korukban. Ő nem az a tápszer-hívő orvos, mint sokan, biztos nem kap pénzt a gyártól. :D
Mondtam, hogy vegyítve adom a tápszert tejjel még mindig, sőt most megint elölről kell kezdenem, mert a hasmenéses időszakban nem adtam a tejet. Mondta, hogy az nem baj, de lassan át kellene állni, gazdaságosabb lenne úgy szerinte. Szerintem kb ugyanott lennénk a sima tejjel is anyagilag, mert akkor abból fogy több, de persze én is azon lennék, hogy át kell állni, csak nem tudom majd hogy fogadják.
Azt moddta másfeles tejet vegyek ami dobozos de nem tartós. Mondtam, hogy 2,8-asat szoktam, az jó, ha vegyítem, de simán majd a másfelessel kezdjem és majd úgy álljunk át a másikra idővel. Forralni nem kell szerinte, csak a házi tejet, meg a zacskósat, de nem volt teljesen képben a doki szerintem, - vagy csak multikban vásárol - mert nem is tudta, hogy van még egyáltalán zacskós tej is. :D
Adjak kakaót, kávét, karamellás tejet, lassan két évesek, ideje átállni szerinte.
Na majd próbálkozunk. Még nem mertem kipróbálni a kakaót, nehogy visszatérjen a hasmenés, még épp alig jöttek helyre! :(
De ma már vegyített tápot kaptak reggel is és este is.
Levinek két napja cseréltem cumit az üvegjén, mert szét volt már rágva a régi. Na ebből ha lehet, még jobban ömlik a cucc, mert valamiért nagyobb rajta a luk, pedig ez is egyes cumi. :( Csupa tápszer minden, ha véletlen fejre állítja az üveget. :(
Szóval a diagnózis enyhe hurutos ...nemtudommi, mert elfelejtettem. :( Nem kell visszamenni, csak ha láz is jelentkezne, a tüdeje tiszta, a torka nem piros.
Remélem nem lesz mostmár komolyabb baja, a Sinupret ahogy olvastam felerősíti a náthás tüneteket, vagyis hamarabb átesik majd rajta, csak úgy tűnik, hogy inkább jobban előjön a kórság. Meglátjuk.

13:30 körül értünk haza. Egyből tettem is le Őket aludni. Levike a mi ágyunkon aludt el, Livike a sajátján. Livike már 13:55-kor fent volt, nem vitte túlzásba az alvást ma sem. :( Levikét letettem a helyére, de csak 14:20-ig tudtam Livikét eléggé csendben tartani, utána csak felébresztette. :((
Levike nagyon nyűgös volt, gondolom álmos is volt még, meg fájt is valami, mert csak sírt, nem maradt, nem akart inni, enni, semmit. :( Kicsit melegnek éreztem, de ez így szokott lenni Nála alvás után, vártam, hogy múlik-e, vagy mérjek hőt, de fél óra múlva már normális volt a hőmérséklete, úgyhogy nem háborgattam a hőmérőzéssel.
Megitta a gyógyszert, bár csak úgy volt hajlandó, ha közben álltam Vele és nyomogathatta a hifit. :(
Mivel nem ebédeltek, éhesek voltak. Ettek kekszet, mindkettő fajtából adtam, majd 15 óra után almát is ettek, itták a teát, telt az idő. Jó kedvük volt. :)
A jelenlegi kedvenc mese idejét - Sesame street - kihasználva melegszendvicset csináltam, hogy majd azt esznek uzsonnára. (addig nem lehetett Őket otthagyni...)

17 óra sem volt még, már ettek. Igaz, csak fél szelet sonkás, sajtos melegszendvicset ettek meg, a másik felét én ettem, de a semminél ez is több. :)
Miután végeztünk játszottunk, elvoltunk.
18:20 körül bejött Papa, Mama vacsorát csinált odabent... 19 óra körül váltás volt, Mama kijött, mi pedig Papával bementünk enni.
Fürdésidőre jöttem. :)))

19:45 körül lettem kész a dolgokkal, Livikét Mama fürdette, törölte, Levikét én fürdettem, Ő törölte, én ágyaztam, pakoltam. :)
Levike a saját ágyában addig volt, amíg Mama kiment, már kéredzkedett is kifelé. Hát jó, legyen úgy, csak aludjon valahogy el, majd leteszem. Bár ha azon múlik, hogy tudunk aludni, tőlem maradhat is ott, csak aludjon, ne legyen az, mint múlt éjjel. :(
A filmet végignéztük, 21:30 körül aludt el, épp akkor ért haza Apa is.
Azóta nyugi van, hamarosan megpróbálom letenni, de csak majd akkor, ha megyek én is feküdni, mert ha mégis ki kell venni, utána már nem tudok kijönni, maradnom kell. :(

Ennyi lenne mára a történés, holnap is jövök valamikor - remélem - de lehet, hogy csak este.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)