2011. január 29., szombat

Szombati összefoglaló

Próbálom gyorsan írni, mert az éjjel úgy elfeküdtem a nyakam/vállam/hátam, hogy még itt a gép előtt ülni sem jó. Levike tett is róla most este, hogy ne sokat üljek itt. :(
22:15-kor aludt el végre...
Nna.. megint a végével kezdtem, pedig még ott tartottunk, hogy tegnap este elaludtak.
Levikét 23 óra után le akartam tenni a helyére, de felébredt, nem is aludt vissza egyhamar, úgyhogy maradt közöttünk. Mivel szeret kitúrni a helyemről, meg állandóan figyelni kell, hogy hol fekszik, nehogy alánk kerüljön, nem tudok ilyenkor kényelmesen aludni, ezért is jártam így, ahogy. Reggel szinte sírva ébredtem, hogy meg sem tudok mozdulni, amikor mégis sikerült akkor pedig minden mozdulat fájt.
Jó lenne, ha ma le tudnám majd tenni a legényt az ágyába, hogy nyugodtan tudjunk végre aludni. Egyébként még annyit ehhez, hogy máskor is volt, hogy napokig, sőt hetekig közöttünk aludt, de egyszer sem sikerült ilyen szerencsétlenül elfeküdnöm magam. :(

Reggel 7 órakor csinált Livike ébresztőt, Levike is fent volt már, úgyhogy kezdődött a hancúrozás, majd 7:45-kor, ahogy Livike levetkőzött, fel is keltem és készülődtem, hogy minél előbb fel legyen öltöztetve, és meg ne fázzon még jobban.
A szeme elég szép volt, alul és a belső sarkában volt egy kis csipa, de kitöröltem, nap közben is szép volt, sima könny folyt néha, főleg kint, de amúgy majdcsak múlik már... Mamának viszont tegnapra előjött, ugyanazon a szemén, mint Livikének. :( Nekem is volt tegnap valami, de szerintem ezt írtam. Csak szúrt, véres volt és homályosan láttam a jobb szememre, mára ez elmúlt szerencsére. Ja, reggel volt azért egy jó nagy adag csipa nekem is benne... (mármint máskor is van, de most több...)
A pöttyöket már nem is említem Livikénél, már semmi jele, hogy valaha is voltak! :)
És ha már ilyen általános állapotokat nézünk, írok egy kicsit a terméseikről is, ha már szinte hetekig téma volt a hasmenéses időszakban: átestünk a ló túloldalára, mert most meg 80%-ban mindketten bogyóznak, a többi normális állagú széklet.

Tehát ott tartottam, hogy rendbe raktuk Őket. Kiporszívóztam meg egyebek, Apa ma is 11-re ment dolgozni - holnap itthon lesz -, a gyerekek eléggé nyűglődősek voltak egész nap, de leginkább olyan dél felé már.. :(
Mama főzött, Papa a városban volt, de délben csak felöltöztettem Őket és Mamával kivittük ide az udvarra, hadd szaladgáljanak, levegőzzenek! Pedig eredetileg ma úgy volt, hogy nem mennek ki, mert nagyon hideg volt... tegnap előtt 9 órakor volt annyira "jó" idő, mint ma délben... A lényeg, hogy kb fél órát voltunk kint, eközben húzták a szánkót, tolták is, havat lapátoltak és söpörtek is, szaladgáltak, elvoltak. :)

12:40 körül kezdtem adni az ebédet.
Ma is a tegnapi tarhonyás pörköltes kaját kapták. Kb ugyanannyit ettek, mint tegnap. Livike most is megkapta az uborkáját, de közben Levike már a desszertet követelte, így Livikének is adtam, de nem engedte, hogy elvegyem az uborkát.. így elég bizarr módon a tejszeletet csemegeuborkával ette a Lány. :D Azért 2-3 falatka után elkoboztam és gyorsan megettem, nem szerettem volna ha valami baja lesz, adtam helyette vajkrémes zsömlét, mert épp azt ettem... Az sem a tejszelethez illik, de még mindig jobb, mint az uborka. :)
Levike is evett egy kis zsömlét, majd ittak gyümölcslét, bevittem Őket a szobába, elpakoltam, megkapták a tápszert, 13:40-kor már le is tettem Őket aludni, a saját helyükre.
14 óra után Papával elmentünk a dm-be, hogy vegyek pelenkát meg üveges kaját.. Egyelőre visszatérünk az ötös méretre, a hatos még óriási.. bár nem szorítja el a combjukat, az tény! :) Van még kb 15-20 db a hatosból, azt most eltettem, maradjon csak az ötös a fiókban.

14:40 körül kezdtünk Mamáékkal ebédelni. Bableves volt és süti, ami most cukrászdai volt, de nem baj... :) Ettünk, Livike közben felébredt, de nem visított, csak hallottuk a bébiőrben, hogy már nem alszik. Amikor már kétségbeesettebben keresett, akkor bejöttem, kivettem, nem is volt rossz kedve, vigyorgott, de bújt belém, szerintem meglepődött, hogy hiába szól, nem jön senki. Ez kb 15 órakor volt.
Levike 15:40-ig alhatott, akkor ébresztette fel Livike, amit mondjuk már nem bántam, így is alig akart most este elaludni. :(
Míg Levike aludt, Livikével megkóstoltattam a gesztenyepürét. Kevés tejszínhab volt csak rajta, jobban a gesztenyét adtam csak, de azért kis habot is, hogy ne legyen olyan fojtós. Megette kb a felét. Na, nem olyan nagy tálkára kell gondolni, ahogy néztem, elvileg 2,5 decis a tálka, persze nem teszik tele azt sem.
Ette volna még, de mondtam, hogy hagyunk Levikének is, úgyis fog még akkor is enni belőle.
Úgy is volt, 16 óra körül újra bevittem a maradékot és felváltva megették, próbáltam Levikének többet adni, de nem igazán lehetett, olyan lassan és megfontoltan rágta Levike, hogy nem haladt, Livike meg seperc alatt lenyelte és kérte a következő falatot. :D
Bárcsak a normális kaját ennék ilyen jókedvvel, és étvággyal!

Erre ma gyümölcsturmixot nem mertem adni, gondolom a banán nem nagyon használt volna még... :) Az almát magában nem eszik meg mostanában valamiért, a mandarint meg megint nem jó a tejszínes cuccra.. így ma kimaradt a gyümölcsevés, biztos nem lesz semmi bajuk. :)

Majdnem 18 óráig játszottunk, de olyan dobálózásban voltak, hogy azt hittem sosem leszek kész az uzsonnájukkal. :(
Mivel csak két szelet sonka volt, amit én nem tudtam, hogy ennyire kevés, gyorsan főztem két tojást, a sonkát felvágtam, a tojást vajjal összetörtem, sőt a botmixerrel össze is pépesítettem, hogy krémes legyen, reszeltem hozzá sajtot, beletettem a felvágott sonkát, pici mustárt és majonézt is.. szóval melegszendvicskrémet csináltam, két szelet kenyeret meg is pirítottam vele, ebből Levike megevett egyet, Livike pedig kb egy felet. A többit én ettem meg, a maradék krémet még magamnak megcsináltam egy tegnapelőtti kiflivel, ami pici krém maradt pedig rákentem alufóliára és csak úgy megsütöttem. :)))

18:40 körül végeztünk, a gyerekeket bevittem, idekint elpakoltam, majd játszottunk.
Mama 19 óra után jött, volt még egy fürdés előtti nagy hajrá, nagyon be voltak indulva.. Hiába voltam kész a kajával, vízzel, mindennel már 19:40-re, csak 20 órakor kezdtünk hozzá a fürdetéshez.
Livikét én fürdettem, de Mama törölte, Levikénél ugyanez volt a felállás.
Livike hamar elaludt, de Levike mellé oda kellett feküdnöm a nagy ágyra, és bár nem szaladgált, de nem aludt. 21:40 körül viszont már indult volna útjára, amit én nem engedtem, állt egy darabig a tévé előtt, majd mikor megfogtam, hogy visszateszem az ágyra, akkor gyanús volt, hogy kaka van. Megnéztem csak ott az ágyon, hát volt is. Bogyók. :)) Ott kicseréltem, nem vittem el a pelenkázóig...
Kapott még 90 ml repetát, azt is megette, majd 22:15 körül végre elaludt.
Akkor tudtam kijönni.

Apa 22:50 körül ért haza, megyek én is aludni, csak ezt még be akartam fejezni.
Tényleg igyekszem, mert Apa épp most tette le Levikét a helyére, aki egy nyekk nélkül tűrte ezt, ki tudja meddig lesz csak miénk az ágy... :))
Holnap jövök valamikor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)