2011. január 2., vasárnap

Vasárnap eddig ...

Levike 23 óra után aludt el, éjfél előtt tettem le a helyére, ott aludt reggel 7:45-ig.
Livike 5 perccel korábban ébredt, így Őt már kivettem közénk, úgy voltam vele, hogy amíg nem muszáj nem kelek fel.. Levikét is kivettem, elvoltunk még egy ideig, de 8:15-kor mégis kelnem kellett, már kitúrtak a helyemről... :)

Gyorsan rendbe tettük Őket, majd kiporszívóztam és kitettem a szobába játszani a gyerekeket.
10 óra után jött Papa, hogy felfúrja ide a konyhába a két polcot, úgy is volt. :) A gyerekek igencsak nehezményezték, hogy nem jöhetnek ki, hisztiztek, sírtak. :(

11:40 körül jött Mama, hogy menjünk levegőzni, végül Ő és Papa vitték ki a gyerekeket a síbiciklivel, na meg csak úgy járkálni az utcára. Szép napos idő van ma, olvad, nincs mínusz egyelőre...
Közben megcsináltam az ebédjüket, mivel elment az idő a polc felrakással, pakolással, takarítással, nagyon gyorsan kellett valami olyan kaja, amit meg is esznek...
Volt még két csomag párolt darálthús a fagyóban, csináltam megint belőle pörköltöt, főztünk hozzá tésztát és azt ették.

12:20 körül kezdtük adni Mamával, Levike sokat evett, Livike kevesebbet, mint mostanában általában. :( Neki csak a "túúú" a lényeg.... :)
Ittak egy kis teát, majd 12:45 körül mehettek is aludni.

Apával ebédeltünk, - mert ma szabadnapos - majd Ő is lefeküdt kicsit aludni, amíg a gyerekek is aludtak.
Livike 14:30-kor ébredt, Levike még most is alszik. :)
Mindjárt készítem is a gyümölcsöt, most már Levike sem baj, ha felkel, mert aztán megint itt kukorékol éjfélig... :))

Később jövök...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)