2011. január 7., péntek

A történet folytatódik.. vagy csak most kezdődik? :(

Levike 5 óráig a helyén aludt, nyugodt volt. Livike ébredt elsőnek 5 óra előtt pár perccel, majd Levike is kikéredzkedett. Akkor a legnagyobb bajom az volt, hogy négyen hogy férünk el. Vártam, hogy majd valamelyikőjük elalszik és leteszem a helyére, alhatunk tovább.
Nem így lett.
Levike 5:30-kor megint keserves sírásba kezdett, majd már jött is a sugárhányás... Megint Apára... Gyorsan kivitte, erőlködött még a csap fölött, de ott már nem igazán jött semmi, amíg kiértek kiadta ami benne volt. :(((
Miután átöltöztettem jött a hasmenés is, megint olyan vizes, nyákos, bűzös és sok. :(
Tisztába tevés után egyből jobb lett a kedve....
Livikét persze betettem az ágyába, végülis aludt, de felébredt ahogy villanyt kapcsoltam, hogy megnézzem az ágyat... A paplanom után a párnám is mehet a mosásba, meg a lepedő is... Fene bánná már, hogy mennyit kell mosni, csak jönne már helyre! :(((

6:20 körül mindketten kaptak 150 ml tápszert, tej nélkül mert azt olvastam hogy azt ilyenkor nem lehet adni. Lehet, hogy tápszert sem.:(
Kajának sós vízben főtt répa, krumpli, ropi, keksz, pirítós jöhet számításba és sós (!) tea.. Most főztem kamillateát, egyelőre nincs benne semmi, de még nem is tudtam megkínálni, mert ahogy elkezdett enni el is aludt a KisDrága.

Mindketten alszanak...
8:30-tól rendel az orvos... Felhívom, vagy elvisszük, még Mamáékkal sem beszéltem...
A folyadékot kell nagyon pótolni, kérdés, hogy megmarad-e benne valami...
Félek... :(( Nem akarom, hogy kórházba kelljen menni... :((

Ha tudok jövök még....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)