2011. január 7., péntek

Eddig elég jók vagyunk - a javulás útján haladunk...

... csak el ne kiabáljam, tegnap is 23 óra után kezdődött vagyis folytatódott a baj...
Remélem az alvás gyógyít, mert elég sokat aludtak, mindketten 15:30 körül ébredtek fel. Livike vidáman, Levike nyöszörgősen, forgolódva, meg is ijedtem, hogy most akkor hányni akar, vagy mivan... Óvatosan kivettem, nem igazán tudott felállni és menni, látszott, hogy gyenge, meg hogy akkor ébredt.. Csupa piros volt az arca, a haja összevissza állt, Papa épp bejött, szerintem kicsit meg is ijedt vagy legalábbis meglepődött, hogy hogy néz ki szegénykém... Nem volt lázas továbbra sem, elnyomta az arcát, meg még kómás is volt. Bújt hozzám is, Papához is, közben sírdogált, majd járkált is, de pár lépés után mindig rádőlt az ágyra, mintha feküdne, de csak deréktól felfelé. Mivel Mamának kb ugyanez a baja, és Ő el is tudja mondani, azt mondta erre, hogy biztos a gyomra fájt - mert Neki is - az éhségtől meg a hányásoktól. Bár reggel 5:30 óta se hányás se hasmenés nem volt, még biztos "beteg" a kis gyomra. A nap folyamán kb 3 cent híján meg tudtam itatni a Normaflore-os teát Levikével (3 deci), Livike simát ivott, valamivel kevesebbet. Nagyon sűrűn kínálgattam Őket, de ha nem kérték nem mertem erőltetni, meg akkor eleve meg sem isszák. Minden nyekkenésre, furcsább hangra, mozdulatra ugrottam, annyira féltem attól, hogy megint taccs lesz. Nem lett szerencsére, sőt a kedve is elég jó lett fürdésidőre Levikének. :)

Evés terén eléggé mínuszban vagyunk. Most jut eszembe a valamelyik nap írt fényevős bejegyzésem, amikor annyira nem akartak enni: talán már ennek a betegségnek volt az előjele, meg amúgyis elég nehezen ettek az utóbbi időben. :(
Szóval Livike délután megevett negyed (kis)szem almát, Levike szerintem egy kis falatot evett meg, de lehet, hogy még azt sem!
Uzsonnára sült csirkemellet ettek kenyérrel, ekkor Levike elég jól evett, bár közel sem annyit, mint rendesen szokott, de én ennek is nagyon örültem, hogy megette és hogy meg is maradt benne! Livike inkább a kenyeret meg a savanyú uborka karikákat ette... Levike a húst és egy pici kenyeret. (uborkát nem is akartam adni Neki, bár Apa megkínálta, de nem kérte...)

A délután hátralévő részében játszottunk, Levike is élénkebb lett, sőt már úgy szóltam rá én is, később Mama is, hogy ne szaladgáljon már, mert kijön belőle a kaja. 18:30 után már jó kedve volt végig, de egyúttal matrica is lett, nem tágított Mama majd az én ölemből.. ott ült/feküdt, rajzoltunk, néztük a tévét, énekeltem, arra már rázta a popóját még úgy ülve is. :) Livike rendesen táncikált, szaladgált, de nagyon érzékeny volt Ő is, mint mindig, de most ha még lehet, még jobban. :(

Mama az uzsonna végén jött be, majd maradt is még egy picit, de hamarosan kiment mert nem érezte túl jól magát: két nap óta végre evett Ő is... :(

A fürdést 19:45 körül kezdtük. Livikét Apa fürdette, Levikét én.
Szépen feküdtek és ettek, bár az ágyazás most hosszabb időt vett igénybe nekem, mert ágyneműt is húztam...
Ezidő alatt mindketten levetkőztek, Levike csak a hálózsákot vette le, de az ágyából kidobált mindent és ment falvédőt legelni. Féltem, hogy baj lesz, hogy azt eszi... Máskor sem jó persze az a cérna, de most főleg, hogy más alig van a gyomrában. :(
Miután végeztem Apa is bejött, lefeküdt az ágyra, Levikét kitettem, ott szépen evett. Livike mellé odafeküdtem a macira, Neki nagyon jó kedve volt, még incselkedett is. :)
Livikének ma volt egy híg széklete, majdnem citromsárga, vagy inkább világos mustársárga volt a színe, híg és sok... Na mondom kész, kezdődik Nála is. Bár Levikénél nem ezzel kezdődött. Szerencsére nem volt folytatás semmilyen formában!
Ne is legyen!
A filmet végignéztük, majd 21:30 körül mindketten elaludtak. Levike még kint van, de nemsoká leteszem, remélem reggelig aludni fog és ha felkel sem lesz taccs vagy bármi. :(
Megyek én is aludni, kevés volt az a kb 3 óra alvás éjjel, az idegeskedés nap közben viszont sok, már a filmnézés közben is majdnem elaludtam. :(
Bárcsak így folytatódna a javulás, mindenesetre holnap ebédre valamivel többet kellene enni mint pár falatka pirítós kenyér!

Holnap jövök valamikor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)