2011. január 27., csütörtök

Pár szó a mai napról eddig

Az éjszakánk elég jól telt. Levikét kellett valamikor hajnalban magam mellé venni, nem tudom hány óra volt, mert nem néztem, de gondolom olyan 3-4 óra között lehetett valamikor. Utána már nem is ébredtünk fel, csak 7:55-kor, amikor Apa hívott...
Szerintem aludtunk volna biztos vagy 8:30-ig egyébként.
Így is 8:40-kor keltem fel, már Livike is kint volt, pihengettünk, járkáltak, de amikor már levetkőzött, akkor felkeltem, hogy készüljünk, meg ne fázzon még jobban.

Reggel mértem súlyt, az eredményét beírtam a hónapfordulós bejegyzésbe... Nem vagyok elégedett. :((

Livike szeme ma reggelre is elég csipás és piros volt, nem nagyon engedi törölgetni sajnos... de azért próbálkozom. :(
Pöttyök egyáltalán nincsenek.

9:20 körül Levike visszaaludt a kajájával...
11:55-kor ébredt fel! Pff... gondolom nem fog ma már aludni...
Volt itt a Dédi Mama is, gyorsan elszaladtam a kisboltba, addig itt volt a gyerekekkel, de 11 órakor már indult is, hogy elérje a buszt hazafelé.

11:15-kor hívott Apa, hogy elintézett mindent, az állomás felé tart...
12:10-kor van egy vonat, szerintem azt elérte, úgyhogy 15 óra körül várható, hogy itthon lesz.

Livike délelőtt megevett egy csomó ropit.
Ebéd előtt megitták a Sinupretes kubut, majd utána a Béres cseppes-Cebionosat is.

Az ebédet 12:10-kor kezdtem adni, 13 óráig kitartott a kínlódásunk.
Először kibontottam egy üveges vadas-marhát, főztem rizst, azt tettem hozzá.
Bele sem kóstoltak!
Utána kibontottam egy sertéshús zöldségekkel üvegest, abba is tettem rizst, Livike megette az adagjának a felét. Levike csak két kanálnyit. :(
Levikének vágtam fel sonkát, tettem hozzá rizst, azt elég jól megette végre. :)
Livike evett vajaspogácsát, Levike nem kért. Mindkettőjüknek adtam kiflit, kb 3 cm híján megettek egy egészet. Livike is evett egy kis sonkát és trappista sajtot is.
A végén ketten megettek egy fél túrórudit és itt fejeztük be, mást már nem tudtam kitalálni. :((

Bent ittak még kubut, majd 13:50-kor letettem Őket aludni egy kis tápszerrel.
Livike szépen el is aludta helyén.
Levike kikéredzkedett, bevackoltam neki a macira, ott feküdt egy ideig, majd felkelt és az ágy előtt ülve nézte a tévét...
Most épp a szoba közepén fekve eszik és nézi a tévét... :)
Hát ennyi egyelőre, itt tartunk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)