2011. január 25., kedd

Halványan egy-kettő még látszik....

... a pöttyökből, de nincs dudor, "csípés" jelleg, csak sima pici pötty. Ha nem tudnám, hogy figyelni kell, talán észre sem veszem, lehetne simán "fogdosós nyom" is. Az, ami mindig meglátszik a bőrén, ha játszunk, hancúrozunk, esetleg pl le kell fogni az orrszívás miatt.
Ez volt este a fürdésnél.
16 órakor, amikor felébredt a Kisasszony, akkor egy helyen, a térde belső felén volt egy kicsit erőteljesebb folt benne a 3-4 csípés-szerű valamivel, majd az elmúlt, 18 óra előtt pedig a bal szeme mellett kívül volt egy kb ugyanolyan kinézetű kiütés, de fél óra múlva az is eltűnt! Estére pedig maradtak a már említett változatú halvány "valamik". Szóval elég érdekes ez, bármi is okozza. :)
Én úgy gondolom, hogy ha reggelre nem lesz rosszabb, akkor nem kell orvoshoz menni... Majd meglátjuk.

A délutáni alvás jól sikerült, Livike nagyon ritkán alszik két és fél órát, most megtette. :) Jó kedvű volt, nem is nagyon hisztizett utána már semmiért, majdnem elmondhatom, hogy "jó" gyerek volt. :)
Levike ráhúzott még egy fél órát, tehát Ő három órát aludt.. Gondolom ki kellett pihenni az utóbbi kevés alvással töltött éjszakákat és nappalokat.
Én már akkor elkönyveltem magamnak egy újabb kevés alvással eltöltött éjszakát, amiből mondjuk még egy perc nem telt el, hogy nem lesz úgy, de jelenleg mindketten alszanak! Livike szinte rögtön elaludt, ahogy letettem. :)
Levike 22 óra körül aludt el a mi ágyunkon, Vele lehet, hogy lesz még gond, na és persze Livike sem biztos, hogy reggelig így fog aludni! :(

Evés terén ma meg vagyok elégedve Velük! :)
Az elég jó mennyiségű ebéd után 17 óra előtt ettek mandarint, mert az almát nem kérték, banánnal és piskótatallérral turmixolva sem, így maradt harmadik lehetőségnek a mandarin. Kettőt ettek meg, de ezek narancs nagyságúak. :)
18 óra előtt már mehettünk uzsonnázni, sajtos-sonkás melegszendvicset és sült kacsacomb falatkákat ettek. :) Ebből is elég jó mennyiséget ettek, főleg Levike! Az Ő étvágya ma szinte a régi volt, kérdés, hogy meddig marad ez így!
19 órakor megettek egy meggyes joghurtot, ennek a háromnegyedét Livike ette. :)
Teából ma csak fél liter ment le kettőjüknek...
Az esti tápszerből Levike már repetázott, 330 ml-nél tart most.
Remélem nem lesz baj, hogy a hetek óta tartó szinte alig evés után most ilyen sokat evett...
Viszont Levikénél az extra nyűgösség nem akar múlni, a nyála ömlik... szóval nagyon várjuk már azokat a hátsó fogakat!!!

Végülis majdnem leírtam a délutánunk hátralévő részét. :)
Az evések közötti időkben játszottunk, egyedül ma sem nagyon maradtak el, remélem azért hamarosan visszatér az a jó szokásuk, hogy akár fél óráig is el tudnak együtt játszani anélkül hogy összeverekednének, összevesznének, Mama, Papa, Apa vagy utánam sírnának...!

A fürdetést ma 19:45 körül kezdtük. Igazából nem tudom, amikor végeztünk és lefeküdtem Livike mellé, akkor volt 20:20, ez a biztos. :)
Ma is Apa fürdette mindkettőjüket, mert most Levike cumisüvege adta meg magát. Be volt készítve a mikróba, hogy majd csak melegítem a tejet (tejes vizet) és majd akkor csinálom, ha tényleg fürdünk... (kb 10 percig volt bent) Ahogy kivettem, láttam, hogy áll a tej a tányéron, Levi üvegében a 210 ml helyett csak 160 ml van. Na mondom ez lyukas. :) Amennyit dobálják, nem is csoda.
Jó, hogy akkor, amikor a Livié járt így, kettőt vettünk, így most volt mihez nyúlni. :) Gyorsan megcsináltam abba a tápszert, ezidő alatt mondjuk Livikével kész is lett Apa, így Levikét is vitte fürdeni. Én közben ágyaztam, pakoltam, tettem a szokásos dolgokat. )

Ezt most itt befejezem, ha lesz még valami holnap majd megírom.
Azt hiszem holnap nehéz napunk lesz, egyedül leszek a gyerekekkel...
Pedig holnap hónapfordulós napunk is lesz, azt is meg kell írni! :)
Ja meg súlyt is mérni... biztos elfejetem reggel...
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)