2010. október 31., vasárnap

Vasárnap folytatás...

Hetek, sőt hónapok óta először mondhatom el, hogy mindketten, egy hang nélkül simán elaludtak a helyükön! Bár ez a jelenlegi állapot, (20:18) nem szeretném elkiabálni, de ennek most nagyon örülök! :))
Miután így jól leírtam a nap végét - remélem, hogy a végét... :D - nézzük, mi is történt még ma:

A gyerekek eléggé nyűgöskék voltak egész délután.. vagy azért éreztem így, mert egyedül voltam Velük, mindenesetre nem nagyon lehetett Őket egy percre sem magukra hagyni, mert akkor ment a visítás. A kirakózás, formabedobózás, egyéb játékok meg már nekem voltak legfőképp unalmasak. :(
Jó nagy adag szőlőt ettek, több, mint fél órán keresztül adogattam felváltva mindkettőjüknek. :))
Az egyik hisztiforrás épp az volt, hogy Levike a formabedobós vödörre felállt, így elérte a szekrényen azt a polcot, amit amúgy nem, ezáltal le tudta venni azt a játékot, amit amúgy nem szeretek odaadni, mert csak a mérgelődés van vele. Ez egy műanyag puzzle szerű valami, ami elvileg fürdőjáték lenne, 9 db-os, de csak úgy nem nagyon lehet összerakni, mindig szétesnek az elemek. Na hát ezen megy a hiszti mindig, hogy én összerakok kettőt, Ők szétszedik, utána nem tudják összerakni, stb. stb. Most kb 5 perc után untam meg a dolgot és elvettem. Ezzel aztán egy világ omlott össze, Livike a földön fetrengve visított, Levike csak úgy állva, járkálva. Ekkor értek haza Mamáék... 17 óra múlt nem sokkal.
Közben az is eszembe jutott, hogy talán éhesek, mert ez már 18 óra lenne, ilyenkor már uzsonnázni szoktak.
Gyorsan behoztam az etetőszékeket melegedni, mert ma Mamáéknál ebédeltek, így a teraszon voltak még... Uzsonnára is fasírtot kaptak friss, szinte meleg kenyérrel - Mamáék hozták hazafelé - majd ettek még túrórudit is, - másfél kisméretűt -, egy tejszeletet, mandarint, végül teát is ittak, azt már odabent. Ezek után ne is csodálkozzak, hogy Livike fürdésidőre úgy Istenigazából össze...ta magát, hogy csak na!

Apa is haza ért közben, még uzsonnáztak a gyerekek éppen.
Fürdésig játszottunk, megint volt átöltözés, vagy legalábbis adtam rájuk valamit, hogy ne meztelen legyenek még fél órán át, mert ugye a tea... :((( Miért kell kiköpni? Szándékosan és szinte minden nap? :(

A fürdést 19:10-kor kezdtük, az már 20:10 lenne "régen" - még tegnap:D - érzik ezt a gyerekek, nem megy egyik napról a másikra az átállás.
Most mindketten eléggé nyűgöskén viselték a törölközést és öltözést, Levike csak a kajájáért hisztizett, Livike meg azért, amiért máskor is. :D
19:35-kor már mindketten az ágyaikban feküdtek, ettek és hamarosan el is aludtak!
Kb negyed óra múlva ágyaztam csak meg magunknak, akkor már tuti aludtak...
...és azt hiszem eddig tartott Levikének, mert most felébredt és sír... ha nem nyugszik meg, akkor ki kell vennem. Jó esetben elalszik és újra letehetem, egyébként marad ott közöttünk. :(
Mégis elkiabáltam az elején? De akkor is úgy örültem.... :(

Ha lesz még időm ma, akkor teszek fel képeket.... (Játszóteres és fürdetéses...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)