2010. október 10., vasárnap

Vasárnap folytatás

Livike 14:45-kor ébredt, kivettem, játszottunk. Levike 15:30-ig bírta, biztos aludt volna tovább is, ha teljes csend van körülötte, de így nem tudott. :(
Ezután együtt játszottunk, majd jött Mama is, utána már négyesben töltöttük a délután hátralévő részét. Jól elvoltak az új játékokkal, bár kissé nyűgöskék is voltak, azt hiszem kezd kijönni rajtuk is valami nátha-féle dolog, gyakran tüsszögnek, és a délutáni orrszívásnál is elég sok váladék jött ki mindkettőjük orrából. :(((

18:20-kor kezdtem adni az uzsonnát, sajt, sült csirkecomb falatkák és még palacsinta is volt. :) 19 óra után amikor Mama visszajött megettek egy joghurtot is.
20 órakor kezdtünk fürdetni, minden rendben ment.
A lefekvésnél már nem annyira. :(
Megint az volt, hogy odafeküdtem Livike mellé a macira, de akkor Levike is lejött a nagy ágyról, ha felmentem vele én is az ágyra akkor Livike is kikívánkozott. Kivettem Őt is, egy darabig szépen elvoltak, majd játszani kezdtek, utána szaladgálni, majd nyekeregni. :( Kaptak még repetát, majd úgy tűnt el fognak aludni, csend volt, kijöttem.
Ekkor már 21:40 volt. Közben haza ért Apa is, de a Berci megugatta, mert rajta volt a kapucni... na erre mindkét gyerkőc felélénkült és ugatni kezdtek, utánozták a kutyát, sírtak, ki akartak jönni, úgyhogy megint be kellett menni altatni Őket. :( Most Apa van bent, azt hiszem Livike már alszik is, de Levike még nem. Livikét le is teszem az ágyába, mielőtt felébreszti a Lányt... majdcsak elalszik Ő is előbb utóbb...

Ennyi lenne mára, holnap majd megírom mikor aludt el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)