2010. október 13., szerda

Szerda

Tegnap már csak Levike volt fent, amikor Apa haza ért (22:20 körül), majd viszonylag korán aludtunk is, kivételesen mindannyian! Levike végig közöttünk aludt. :(
Azt hiszem elég jól aludtunk, nem igazán emlékszem rá, hogy fent lettem volna azért, mert valamelyikőjük sírt volna.. de már nem tudom. :)

Reggel 8:25-kor ébredtünk, pontosabban csak Livike és én, majd Apa is felébredt és végül Levike is, de Ő csak akkor, amikor már Livikét öltöztettem. :)
Gyorsan telt az idő, hamar eljött a 9:30, amikor indult Apa dolgozni, én meg kezdhettem a szokásos dolgokat. Takarítás, gyerekeké is, mármint orrszívás... majd gyümölcs készítés, pakolásztam is itt a konyhaszekrényben... érdekes, csomó cuccot kidobtam meg másképp pakoltam, mégsem lett nagyobb hely..:D
Ma egyébként csak délelőtt és délután kellett egyszer-egyszer orrot szívatni a gyerekeknek. Remélem, már kifelé mennek a náthából. Azt is, hogy én meg nem belefele tartok:( Mindjárt iszok is egy Neocitrant, hátha elmulasztja a kezdődő tüneteket is, mint orrfolyás, néha tüsszentés, meg a torkom is kaparja valami, de nem fáj. Mire a gyerekek helyrejönnek visszakapják tőlem, ha mégis kijönne rajtam is. :( Apa se jött még rendesen helyre... :(

Délelőtt úgy eltelt az idő, hogy dél is elmúlt, mire kimentünk az udvarra meg az utcára levegőzni. Eleve a felöltözés, előtte tisztába tevés, csomó cucc rájuk, - és még ez nem is olyan sok, mi lesz még télen? :( - elvesz egy csomó időt... Livikével szeretem kezdeni, mert Ő talán nem csinál akkora felfordulást a konyhában addig, amíg Levikét is felöltöztetem.
Végülis jól elvoltak eddig, nem is nagyon igyekeztem kifelé, addig is tudtam pakolászni. :)
Kint már jött Mama segíteni, majd etetni is segített, 13 óra körül kezdtek enni kint a teraszon. A gyümölcs szinte mind elfogyott, kaptak még kölesgolyót és perecet is, majd bejöttünk, ittak teát játszottunk, majd amikor már elég álmosnak tűntek és hajlandóak voltak az ágyaik felé venni az irányt - a kaja láttán - tettem is le Őket aludni. Ez 14:15-kor volt.
Gyorsan kivasaltam a jópár napja megszáradt ruhákat, Livike épp megvárta amíg kész leszek, az utolsó darab utolsó simításánál hallottam a bébiőrön keresztül a hangját. :) (Mamáéknál vasaltam, hogy ne itt zörögjek.)

Jöttem is gyorsan és kivettem az ágyából, hadd aludjon még Levike amíg tud.. Játszottunk, elég jól elvoltunk, még viszonylag csendben is.
Levike mégis felébredt már 15:30-kor, ennél többet szokott aludni, de most ez így alakult. :( Pihengetett még rajtam fekve egy kicsit, majd ment Ő is játszani Livikéhez. :)
Érdekes ez az alvás dolog Levikénél: napközben simán elalszik a helyén, az ágyában. Este miért nem? Ma is kíváncsiságból beletettem az ágyába este, mert hiába mondtam Neki ezerszer, hogy ne jöjjön le a nagy ágyról, ne incselkedjen Livikével, csak lejött... na mondom akkor irány a kiságy! Betettem, persze ordított, visított, kb 5 percig bírtam, utána újra kivettem, mert Livike előtte aludt el nagynehezen, nem akartam, hogy felébredjen és akkor már ketten sírjanak. :(

16 óra körül megettek egy üveges kaját, holnap majd csinálok valami hazait...
Volt utána túrórudi is, később pedig mandarin, mint tegnap. :)
Újabb játék, tea ivás, bár azt nem nagyon itták most pár napja, pedig a betegség alatt mégtöbb folyadék kell, nem tudom miért nem isszk a teát. :(

18:20-kor kezdtem adni az uzsonnát. Elég sokat és jól ettek szerencsére, de azért volt eldobálva így is jópár falatka.
19 óra előtt jött Mama, a kajával épp végeztek a gyerekek, mehettek be játszani, azt a bizonyos utolsó, nagy, fürdés előtti játékot: hancúrozás, birkózás, bújás, táncikálás, bújócskázás (a lábam között bújkálnak...:D), pusziosztás, és persze ha valami nem úgy van, ahogy azt ők elképzelik akkor hisztizés is van!
Hamarosan készítettem a fürdéshez szükséges dolgokat, majd 19:45-kor hozzá is fogtunk. Livike már olyan álmos volt 19 órakor is, hogy majd' elaludt, csak bújt, feküdt Mama vállán, fura volt ez Tőle, nem szokása ennyire bújni. :)))
Livikét Mama fürdette, csak kicsit hisztizett a törölközésnél és az öltözésnél, de ezt betudtuk a nagy álmosságnak. Levikét én fürdettem, Vele nem volt most se semmi gond szerencsére.
Mama gyorsan ki is ment, még mielőtt Levikét teljesen felöltöztettem volna, kipróbáltuk, hogy hátha azért van balhé, mert már akkor megy ki, amikor Ők fekszenek és ez esik rosszul. Így inkább "megszökött", bár Livikével integettek egymásnak. :)))
Levikét be akartam tenni a helyére, vagyis tudtam, hogy úgysem marad, de megpróbáltam, csak elég volt annyi, hogy a kiságy fölé tartottam, nem is kezdtem el lefelé haladni, már kapaszkodott, visított, mutogatott kifelé, hogy "o(tt)-o(tt)" és mutatta a nagy ágyat. Hát ez van. :( Kitettem, elkezdett szépen enni. Livike is szépen feküdt és evett, de azért ott kellett lennem, feküdtem a macin. Ez eddig jó is volt, Livike már szinte aludt is, amikor Levike elkezdett incselkedni, vigyorogni, mutogatni, hogy Ő bezzeg kint van! Szegény Livikének se kellett több, kapaszkodott kifelé, de nem vettem ki. (én a szívtelen::((( )Szerencsére Livike hamarosan vissza is feküdt, bár nem aludt, de nyugton volt, nézelődött. Levike továbbra is randalírozott, nem is úgy nézett ki, mint aki egyhamar elalszik. :(

Apa 21:50-körül ért haza, hamarosan be is ment a gyerekekhez és most Ő feküdt a macira. Ekkor volt az az eset is, amit már írtam, hogy Levikét letettem az ágyába, mert nem hagyta nyugton Livit. Persze utána kivettem és már egy órája kb alszik is.
Mindjárt megyek én is aludni, megkísérlem letenni a helyére, de szerintem fel fog ébredni és akkor annyi. :(

Megyek én is aludni... holnap Apa 6-ra megy dolgozni, remélem a reggeli telefonjelzés nem lesz mindannyiunknak ébresztő!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)