2010. október 8., péntek

Öltözködés... :)

Most nem a gyerekeket, hanem a blogot öltöztetem, vetkőztetem, próbálgatom a különböző sablonokat. Azt hiszem a több, mint egy év alatt nagyon megszoktam a zöldes színű variációt, azért is maradnék valami hasonlónál. Mivel a réginél a fejléc olyan csúnyán jelenik meg (két fehér csíkkal alul és felül) így most próbáltam fejléc kép nélkülit csinálni. Nem is ez a baj...
Ma volt már narancssárgás-barnás színvilág, ami igazán jól nézett ki, sőt még a benti gépen is megjelent rendesen - ott ellenőrzöm le, mert az, hogy itt nálam látszik, még nem jelenti azt, hogy más OP rendszeren és böngészőn is olyan, mint itt - de akárhányszor rákattintottam mindig idegen volt számomra az a szín.. :(
Lehet, hogy csak meg kellene szokni. Talán van aki még látta is, ha épp akkor kattintott ránk. :))
Következőleg beállítottam egy zöldes hátteret. Szép is volt, nem is volt "ellenszenves" többszöri ránézésre sem. Gondoltam csak megnézem a benti gépen is: a háttér sima fehér volt! :(
Most kerestem egy másikat... nálam ez is tökéletesen megjelenik, de még nem néztem rá odabent... lehet, hogy ma már nem is tudok, úgyhogy így marad egyelőre.
Kommentben várom a reakciókat, eleve, hogy látszanak-e a falevelek a háttéren, meg úgy általában, tetszik-e az új kinézet? :))

update 16:22
Megnéztem bent.. csúnya, a jobb oldali oldalsáv alig látszik, sötét, fujj. :(

Nálam ilyen:

update 18:30
Ez volt az előző próbálkozásom, ami a benti gépen csak sima háttérrel jelent meg:


Jelenleg is ez van beállítva.

Előre is köszönöm. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)