2010. október 19., kedd

Még mindig kedd.. és még nem alszanak....

Legalábbis Levike még nem. :( Pár perce Livike is volt fent, kapott még kaját, talán azzal szépen vissza is alszik, bár épp az előbb kop-koppolt a szobaajtó ablakán, úgyhogy lehet, hogy ki is aludta magát 21 óra óta. Későn fürdettünk, de majd sorban írom a dolgokat. :)

Délután Livike 15:15-kor ébredt, Levike kb 10 perccel később. Jó kedvük volt, nem volt semmi gond. Ettek egy kis gyümölcspépet és egy vaníliás krémtúrót is, utána almát szeletelve, adtam én mindent, csak egyenek. :))

Apa 16:40-kor ért haza, Mama kb 5 perc múlva, Papa pedig 17 óra után. Sok jelentősége ennek nincs, hogy felsoroljam, hogy ki mikor jött... :D
Apa maradt a gyerekekkel, Papa bent volt, evett, dolgozott, nem tudom mit csinált, majd 17:20 körül Mamával elmentünk a dm-be, ahol majdnem egy órát elnézelődtünk, majd a Plázába is benéztünk majdnem ugyanannyi időre, pedig ott nem is vettünk semmit. :(
A dm-ben megvolt a pelenkabeszerzés, teát is vettünk meg még pár apróságot, csak ugye most kicsit nézelődtünk is, de még mindig nem annyira, mint "régen", amikor nem kellett sietni, hogy fürdés, stb... meg egyáltalán, nem volt miért, kiért/kikért sietni.

19 órára értünk haza.
Apa szerint jók voltak, nem volt nyávogás, hiszti, semmi.. amikor bejöttem mindketten örültek, köszöntek, integettek, majd Livike megsértődött, hogy nem jöttem be rögtön, hanem pakoltam, kezet mostam, stb...
Mára is megvolt a ruhacsere Livikénél, most nem teával itta le magát, hanem még a sütőtöklével, amit uzsonna után ittak... (még ugyanaz volt amit én adtam oda az itatópoharaikba) Kisblúz, body, sőt még a nadrágja korca is kapott belőle, Apa át is öltöztette, nagyjából kimosta a cuccokat, hogy ne ivódjon nagyon bele az anyagba a lé... az átöltözés eredménye kissé meglepő volt számomra, de kétségkívül jól nézett ki a Lány: előbb a harisnyát adta rá Apa, majd a bodyt, persze nem azért, hogy nem tudta volna hogy kell, direkt adta így rá a cuccokat. :)

Játszottunk, majd hamarosan Mama is bejött kicsit unokázni, fárasztani Őket (vagyis egymást:) )
Mivel ma a film korábban kezdődött, a gyerekek pedig nem tűntek álmosnak, nem is fürdettük meg Őket, csak miután vége lett...
A fürdéssel minden rendben volt, Livike szépen le is feküdt a helyére és enni kezdett, Levike a mi ágyunkra került és szintén evett. Ekkor már 21 óra volt.
Kb fél órán át nyugton is volt Levike, Livike már aludt is....
Utána viszont elkezdett megint szaladgálni, játszani, újabb kaja kellett, egy fél órája pedig Livikét is felébresztette....
Nem tudom mikor fog aludni, de megint felébredt Livike is. :((
Legyen már nyugalom végre, én is szeretnék most már aludni...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)