2010. október 4., hétfő

Hétfő - folytatás

Livike 13:35-kor ébredt. Játszottunk valamennyit itt a szobában, néztünk mesekönyvet, egyéb dolgokat, de hamarosan úgy gondoltam, jobb lesz, ha bemegyünk Mamához, mert kezdett hangos lenni a Lány...
Bent szétpakolt amit tudott, bár igyekeztem mindent elpakolni előle, elvenni, visszarakni, hogy minél kevesebb kárt okozzon már.. :)
A youtube-ot is bevetettük, hallgattunk mindenféle zenét amire lehet táncikálni, de mostanában legjobban - bár ritkán kerülnek gép közelbe - a Gumimacis számot szeretik. Háát... nem mondom, jó zene, egyszer, kétszer.. de tízszer egymás után meghallgatni, na az már nekem sok.. :))) Livike sokadjára is végigtáncolta, pörgött, forgott, tapsikolt, mulatott rá. :)))
Persze erre a zenére úgy akadtunk rá, hogy valami mást hallgattunk - amit ismerünk is - és amikor vége lett bedobta a youtube ajánlóba ezt is, rákattintottunk és ekkor derült ki, hogy ez bizony tetszik a gyerekeknek. :) (Levike is szereti)
Levike 14:20 körül ébredt, de lehet, hogy még nem is volt annyi.. Őt is bevittem, kicsit Ő is táncikált majd következett az ebéd, a mostanában szeretett módon - csak most Papa nélkül - a nagy asztalnál Mama ölében ettek. :) Egész kevéske maradt csak a húsleveses mindenféléből, amit tegnap nem ettek meg. :) Sajnos nálam most sem ettek, egyikőjük sem, hiába vettem ölbe Őket.. :(
Ettek utána túrórudit is, majd még kicsit játszottunk és "hazajöttünk". :)

16 óra körül elszaladtam a kisboltba, majd kisebb visítások közepette Mama bement, mert dolga volt, én maradtam a gyerekekkel kb 19 óráig. Miután lenyugodtak és elfogadták, hogy most Mama nincs itt elég jól elvoltak.. játszottunk, telt az idő.

Az uzsonnát 18 órakor kezdtem adni. Volt párizsi, sajt, kenyér, a végén pedig egy kis jó sűrűre főzött tejbegríz is. :) Levikének nem nagyon ízlett, de Livike elég sokat megevett belőle, kizárólagosan EGYEDÜL ette. :) Sűrű volt, nem folyt le a kanálról, mégis sikerült kikennie magát, mert gondolom leejtett egy falatot, amit nem vettem észre, utána meg beleült. :)

Miután újra jött Mama, együtt játszottunk, jött Papa is, majd Ő ki is ment, mi pedig kezdtük a fürdést, mert már 20 óra volt...
Livike most Mamánál is visított, egyébkéntis elég nyűgöske volt most délután, nem tudom miért. Sajnos estére is olyan maradt. :(
Levikével most sem volt gond, egészen addig, amíg le nem tettem a helyére.
Mivel Livike még nem aludt el, nem vehettem ki Levit sem.
Mama itt maradt, így kivettük mindkettőjüket.
Altattuk Őket, de ez csak a mi "döntésünk" volt, a gyerekek másképp gondolták, Ők inkább járkáltak, pakolásztak, de nem aludtak. :( Pedig álmosak voltak már nagyon. Mindketten többször voltak azon a ponton, hogy mindjárt elalszanak, utána mégsem így lett.
21:20 körül Mama kiment, persze ordítás ezerrel, majd már Livike majdnem elaludt, de felébredt mert visszajött Mama az itt felejtett telefonjáért, majd újra altatási kísérletek hada következett. Livike végre megint lefeküdt - nem csak állt az ágyában és ordított - amikor újra felkelt, mert haza ért Apa is, akármilyen halkan nyílik az ajtó, észreveszi. :( Egyébként Livikét altatta Mama kézben is, mint pici korukban, a nagy ágyon is Levikével együtt, szóval nem tudom miért nem akart most még Ő sem aludni. Levinél már lassan megszokjuk. :(
Eddig nem, de most megkapták a Nurofent is. Ma nem akartunk adni, de mégis muszáj volt, Livike keze is megint a szájában van, meg lehet, hogy a hasa is fájt, mert pukizgatott elég rendesen... (gondolom a tejbegríz hatása...)
Úgyhogy mindketten kaptak Nurofent, majd Mama megpróbált újra kimenni, most már ketten voltunk, majdcsak elboldogulunk. :)
Volt még egy kis hancúr Apával, teljesen felélénkültek, hát mondom ez már nem igaz, mikor lesz itt alvás? Hamarabb lett, mint gondoltam. :)
Csináltam még mindkettőjüknek egy kis tápszert mert közben az estit megették és amúgyis hideg volt már... Azzal szépen lefeküdtek mindketten a mi ágyunkra: Livike középen, Levike mellette a jobb oldalon feküdt, de rendesen fent a pára részen. :))
10 perc múlva mikor rájuk néztünk már mindketten aludtak!
22 óra múlt kevéssel ekkor...
Azóta nyugi van, már be is tettem Őket a helyükre elég régen. Gondolom már így marad a dolog, Levike meg úgyis ébred valamikor hajnalban - gondolom - hogy jönne hálótársnak....

Ennyi mára, még épp beleférek a mába. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)